انتظاری: پیروزی مقابل تراکتور نشان داد با افاضلی مسیر درست را می‌رویم

13:27 - 12 اسفند 1398
کد خبر: ۶۰۱۹۶۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: پیروزی مقابل تراکتور نشان داد با افاضلی مسیر درست را می‌رویم و به زودی از منطقه خطر سقوط فاصله می‌گیریم.

نیما انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد گلزنی در بازی با تراکتور اظهار داشت: گل من نتیجه کار گروهی و هفته‌ها تلاش بازیکنان پارس جنوبی جم بود. ما یک هفته سخت را پشت سرگذاشتیم و برای برنده شدن بازی کردیم. فکر می‌کنم مزد زحمات خود را گرفتیم و سه امتیاز ارزشمند کسب کردیم. این گل را به همه هوادارانی که در رزوز‌های سخت ما را حمایت کردند تقدیم می‌کنم.
 
وی با اشاره به شکست تیم تراکتور تصریح کرد: تراکتور تیم بزرگی است. این تیم بازیکنان بزرگی دارد و از بودجه خوبی برخوردار است. جدال نا برابری بود، ولی ما نشان دادیم هفته‌ها تلاش برای جبران نا کامی‌ها بی فایده نبود. این پیروزی نشان داد مسیر را درست رفتیم و از این بابت خوشحالم.
 
بازیکن تیم پارس جنوبی تاکید کرد: ما در هفته‌ای که گذشت تمرینات سختی را پشت سرگذاشتیم. مشکلات زیادی داشتیم و با همه این مشکلات مبارزه کردیم. می‌دانیم به منطقه خطر نزدیک هستیم، ولی با توجه به توانایی که از مربیان و هم بازی‌هایم سراغ دارم احساس خطر نمی‌کنم. همه بازیکنان هفته‌ها تمرین کردند و مربیان صبوری به خرج دادند تا بالاخره به نتیجه رسیدیم.

برچسب ها: پارس جنوبی جم

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *