مورینیو در اندیشه خانه‌تکانی تابستانی تاتنهام

21:09 - 10 اسفند 1398
کد خبر: ۶۰۱۴۲۹
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال تاتنهام در نظر دارد در تابستان پیش‌رو، تیم خود را تقویت کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، طبق گزارش سایت انگلیسی «فوتبال لندن» ژوزه مورینیو، سرمربی تیم فوتبال تاتنهام قصد دارد با جذب چند بازیکن جدید در مهلت نقل‌وانتقالات تابستانی ترکیب این تیم را برای حضور در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر دچار تغییر و تحولاتی کند و تعادل بیشتری در این تیم برقرار کند.

مورینیو از زمانی که جانشین مائوریسیو پوچتینو شده، نتوانسته به عملکرد و نتایج این تیم ثبات ببخشد و اکنون با کسب ۴۰ امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

سرمربی پرتغالی تاتنهام که بعد از مصدومیت هری کین و هیونگ‌مین سون با مشکلات عدیده‌ای در ترکیب این تیم مواجه شده معتقد است با جذب چند بازیکن جدید برای فصل آینده قادر خواهند بود تیم بهتری تشکیل داده و در صورت رخ دادن مصدومیت‌های احتمالی بدون مشکل به راه خود ادامه دهند.

هری کین، مهاجم انگلیسی تاتنهام به دلیل مصدومیت چندین ماه خانه‌نشین شده و هیونگ‌مین سون مهاجم تیم ملی فوتبال کره جنوبی و تاتنهام هم که برای پیگیری روند درمان مصدومیت خود به کشورش رفته بود قرار است به روزی به انگلیس بازگردد، اما این بازیکن به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور‌های مختلف جهان پس از به انگلیس، دو هفته در قرنطینه خانگی می‌ماند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *