تخریب ساختمان ۳ طبقه و آتش‌سوزی در مرتضی‌گرد

9:25 - 22 بهمن 1398
کد خبر: ۵۹۵۵۱۴
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از آتش سوزی گسترده مبل در ساعت ۲:۵۰ بامداد امروز (۲۲ بهمن) در محله مرتضی‌گرد خبر داد.

 به گزارش گروه جامعه ، سید جلال ملکی، سخنگوی آتش نشانی  با اعلام خبر آتش‌سوزی گسترده در یک کارگاه تولیدی مبل در محله مرتضی‌گرد، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۲:۵۰ بامداد آتش‌سوزی گسترده مبل در محله مرتضی‌گرد، خیابان ولیعصر ۳۵ به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه سه دستگاه تانکر آب و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

تخریب ساختمان ۳ طبقه به دنبال آتش‌سوزی گسترده

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با بیان اینکه محل آتش‌سوزی خارج از حوزه استحفاظی آتش‌نشانی تهران بود و آتش‌نشانان تهرانی به عنوان نیروی کمکی به محل حادثه اعزام شده بودند، گفت: محل حادثه توسط بخشداری و دهیاری مربوطه مدیریت می‌شد.

تخریب ساختمان ۳ طبقه به دنبال آتش‌سوزی گسترده

وی خاطرنشان کرد: محل حادثه ساختمانی سه طبقه بود که هر طبقه آن حدود ۷۰۰ متر وسعت داشت و به عنوان کارگاه تولیدی مبل و لوازم نگهداری مبل از آن استفاده می‌شد.

ملکی تصریح کرد: حجم زیادی لوازم در هر سه طبقه قرار گرفته و هنگام حضور آتش‌نشانان تمام طبقات کاملاً دچار حریق شده و شعله‌ور بود.

تخریب ساختمان ۳ طبقه به دنبال آتش‌سوزی گسترده

سخنگوی آتش‌نشانی تهران ادامه داد: شدت حرارت و آتش به حدی بود که در همان لحظات اولیه حضور آتش‌نشانان، بخش زیادی از این ساختمان (دوطبقه) تخریب شد، اما کسی داخل ساختمان حضور نداشت.

وی با بیان اینکه سرما و بارش برف کار را برای آتش‌نشانان سخت کرده بود، بیان کرد: با این وجود آتش‌نشانان به عملیات ادامه داده و کار اطفای حریق را انجام دادند.

تخریب ساختمان ۳ طبقه به دنبال آتش‌سوزی گسترده

ملکی متذکر شد: این حادثه خسارات مالی زیادی برجای گذاشت و به دلیل عدم وجود ساختمان در مجاورت محل حادثه، آتش به ساختمان‌های دیگر نیز سرایت نکرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *