صحبت‌های جذاب ترابی و بیرانوند در خصوص دربی ۹۱ و اسکوچیچ

18:51 - 17 بهمن 1398
کد خبر: ۵۹۴۱۰۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
علیرضا بیرانوند و مهدی ترابی در خصوص اتفاقات دربی ۹۱ توضیحاتی را ارائه دادند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، مهدی ترابی پس از تساوی بازی تیم‌های پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: بازی بیشتر روانی بود و بازیکنان استقلال از اشتباه‌های ما توانستند به گل برسند. از ابتدا به این امید آمده بودیم بازی را ببریم و برای مساوی نیامده بودیم. این تساوی را به استقلالی‌ها تبریک می‌گویم. من تا آخرین لحظه مطمئن بودم که می‌توانیم گل برتری را بزنیم.

وی ادامه داد: بازی در نیمه دوم کاملا یک طرفه بود و بازیکنان تیم حریف در پشت محوطه جریمه خود دفاع می‌کردند و به نحوی به یک امتیاز هم قانع بودند. با این تساوی شرمنده هواداران خودمان شدیم.

بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس در مورد حضور اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: اسکوچیچ مربی خوبی است و تعریف زیادی را از او شنیده‌ایم. امیدوارم با هدایت این مربی به جام‌جهانی صعود کنیم.

ترابی در مورد دیدار آینده پرسپولیس با سپاهان در اصفهان گفت: بازی با سپاهان یکی از بازی‌های مهم ما محسوب می‌شود و اگر چنانچه موفق به پیروزی شویم، بدون شک توانسته‌ایم نیمی از مسیر قهرمانی را طی کنیم.

 
همچنین علیرضا بیرانوند پس از تساوی دربی در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی را مقابل استقلال انجام دادیم و نتیجه خوبی کسب شد.
 
وی در مورد گلزنی ارسلان مطهری گفت: ارسلان مطهری بازیکن خوبی است و به دلیلی گلی که زد به او تبریک می‌گویم. بازیکنانی که در اولین دربی خودشان حضور دارند، دارای انگیزه‌ زیادی هستند. خوشحالم شرمنده هواداران نشدیم. به نظرم نتیجه گرفتن در دربی سخت است. ما بازی به بازی بهتر می‌شویم و همچنان در صدر جدول باقی می‌مانیم. امیدوارم اتفاق خوبی برای پرسپولیس بیفتد.
 
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در مورد انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی گفت:‌ انتخاب اسکوچیچ اتفاق خوبی برای تیم ملی محسوب می‌شود. وی در هر تیمی حضور داشته کارنامه موفقی مثل برانکو داشته است. امیدوارم او به تیم ملی بتواند کمک کند.
 
بیرانوند در مورد غیبت شجاع خلیل‌زاده گفت: فکر می‌کنم تمام بازیکنان پرسپولیس آماده هستند و تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام می‌دهند. اگر شجاع حضور داشت، این موضوع خیلی بهتر برای ما می‌شد. ما روی اشتباهات فردی خودمان گل خوردیم، اما پس از دریافت گل دوم از تیم حریف سرتر بودیم. مساوی نتیجه عادلانه‌ای بود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *