نابودی رژیم غاصب صهیونیستی آرمان مشترک مسلمانان است

13:25 - 17 تير 1394
کد خبر: ۵۸۸۶۴
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: راهپیمایی روز قدس بیعت مجدد با مقام معظم رهبری است و این فریضه تا رسیدن به آرمان مشترک مسلمانان یعنی نابودی رژیم غاصب صهیونیستی ادامه دارد.
روز قدس سمبل‌ ماندگار انقلاب است/ نابودی رژیم غاصب صهیونیستی آرمان مشترک مسلمانان است
سیدحمیدرضا طباطبایی نائینی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی ، با اشاره به راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس  یکی از سمبل‌های ماندگار انقلاب اسلامی و یادگار امام خمینی (ره) است که به عنوان یک امر واجب برای همه مسلمانان  جهان ترسیم شده و این فریضه تا روزی که ظلم و جور وجود دارد ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: امسال نیز مانند سالهای گذشته ملت همیشه بیدار ما از همه جناح‌ها با سلیقه‌ها و تفکرات متفاوت در صحنه حاضر می‌شوند تا مبارزه با ظلم و تجاوز بی‌رحمانه را که جز آرمان‌های مشترک انقلاب‌ اسلامی است و همه گفتمان ها به آن اعتقاد دارند را دنبال کنند.
 
طباطبایی گفت: راهپیمایی روز قدس بیعت مجدد با مقام معظم رهبری است که این فریضه تا رسیدن به آرمان مشترک یعنی نابودی رژیم غاصب صهیونیستی ادامه دارد.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: با وجود شرایط حساس منطقه که از یک طرف با پدیده شوم داعش مواجه هستیم و از طرفی تجاوزاتی که به مردم یمن، بحرین، سوریه و عراق صورت می‌گیرد شرکت در راهپیمایی روز قدس به معنای نشان دادن انسجام ملی و برادری با همه مسلمانان تحت ظلم و ستم است.


 
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *