قاسمپور: ترکیبی از بازیکنان لیگ برتری و لژیونر برای صعود به المپیک کمک می‌کنند

10:39 - 17 دی 1398
کد خبر: ۵۸۴۰۷۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی سابق تیم فوتبال امید گفت: حمید استیلی بازیکنانی در اختیار دارد که با وجود اینکه جوان‌اند اما بسیار با تجربه هستند.

ابراهیم قاسمپور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در ارتباط با وضعیت تیم فوتبال امید ایران تحت هدایت حمید استیلی در آستانه دیدار حساس با ازبکستان اظهار داشت: حمید استیلی بازیکنانی در اختیار دارد که با وجود اینکه جوان هستند، اما تجربه بازی در لیگ برتر دارند و برخی هم لژیونر هستند. بازیکنان تیم امید تجربه لازم را برای حضور در تورنمنت‌های بین‌المللی را دارند و آنها در تیم‌های باشگاهی خودشان هم جزو بازیکنان شاخص هستند.

وی در ادامه در خصوص شرایط فعلی تیم فوتبال امید ایران تصریح کرد: بیشتر بازیکنان تیم امید در باشگاه‌های خود در ترکیب ثابت قرار دارند و همه این عوامل نوید این را می‌دهد که ما بتوانیم بعد از چندین دهه به المپیک صعود کنیم. البته راه آسان نیست، متاسفانه آسیا روی فوتبال پایه خود کار کرده است، اما ما هیچ کاری نکرده‌ایم. امیدوارم استیلی بتواند از بازیکنانش خوب بازی بگیرد.

سرمربی سابق تیم فوتبال امید ایران پیرامون عملکرد حمید استیلی افزود: این خیلی مهم است که یک مربی بتواند از بازیکنان به خوبی بازی بگیرد مثلا برانکو در لیگ پانزدهم که روی نیمکت پرسپولیس نشست همان بازیکنان لیگ چهاردهم را داشت، اما توانست به خوبی از آنها بازی بگیرد و بعد از آن تیمی ساخت که سه فصل قهرمان شد.

قاسمپور در مورد تیم پرمهره حمید استیلی گفت: در دوره‌های قبل هم تیم امید بازیکنان خوبی داشت، اما نتیجه نمی‌گرفت پس بنابراین فقط بازیکن مهم نیست، کار استیلی هم مهم است. تیم امید بازیکنان با کیفیتی دارد و من به صعود به المپیک خوش‌بین هستم به شرطی که کادر فنی و بازیکنان مکمل هم باشند.

وی در پایان درباره مسئولیت حمید استیلی روی نیمکت تیم فوتبال امید ایران خاطرنشان کرد: تیم‌های بزرگی بوده‌اند که با انبوهی از ستاره‌ها نتیجه نگرفته‌اند پس بنابراین نقش کادر فنی خیلی مهم است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *