کربکندی و ابراهیم‌زاده قطعا سرمربی ذوب‌آهن نمی‌شوند

16:40 - 16 دی 1398
کد خبر: ۵۸۴۰۲۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پس از بررسی گزینه‌های مختلف نام ۲ سرمربی دیگر هم از بین گزینه‌های هدایت ذوب‌آهن کنار رفت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، رسول کربکندی و منصور ابراهیم‌زاده که از گزینه‌های هدایت تیم فوتبال ذوب‌آهن بودند، به هیچ عنوان سرمربی این تیم نمی‌شوند و نام‌شان از بین گزینه‌ها خارج شده است.

کربکندی به چند دلیل از گزینه‌های هدایت ذوب‌آهن کنار رفته که یکی از آنها شرایط جسمانی وی است. دلیل دوم اینکه او معتقد است اگر در کادر مدیریتی باشگاه بماند کمتر زیر فشار هواداران قرار دارد. این در شرایطی است که بنابر دلایلی منصور ابراهیم‌زاده هم قطعا سرمربی ذوب‌آهن نمی‌شود و نام او هم از بین‌ گزینه‌ها خارج شده است.

با این حال شنیده می‌شود مسئولان باشگاه ذوب‌آهن از قطع همکاری عجولانه خود با علیرضا منصوریان ناراحت هستند. به نظر می‌رسد منصوریان در حال حاضر هنوز هم یکی از گزینه‌های هدایت ذوب‌آهن و بازگشت به این تیم است، اما نکته مهم اینجاست که حالا منصوریان هم برای برگشت شروطی تعیین کرده که باشگاه هنوز آنها را نپذیرفته است. همه اینها در حالی است که روز گذشته در خبری اعلام شد علی دایی سرمربی ذوب‌آهن شده اما وی حضورش در ذوب‌آهن را تکذیب کرد. با این شرایط باید منتظر ماند و دید در نهایت چه کسی سرمربی ذوب‌آهن می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *