ویژه برنامه شب های قدر شبکه پنج سیما مشخص شد

11:55 - 14 تير 1394
کد خبر: ۵۸۲۲۳
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: "شب عارفان" عنوان ویژه برنامه زنده شبانگاهی شبکه پنج سیماست که در ایام لیالی قدر بر روی آنتن می‌رود.
به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون ،"شب عارفان"در اولین شب قدر شب نوزدهم ماه رمضان (سحرگاه دوشنبه 15 تیرماه) مصادف با ضربت خوردن مولای متقیان حضرت علی ( ع) به پوشش تصویری مراسم احیاء و شب زنده داری مومنان از حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) می‌پردازد. در این برنامه شبانگاهی دعای جشن کبیر توسط احمد زین العابدین و غلامرضا زاده قرائت می شود و حجت الاسلام و المسلمین دکتر رفیعی مراسم سخنرانی و احیای شب قدر را بر عهده دارد.
 
برنامه "شب عارفان" در دومین شب قدر بیست ویک رمضان "سحرگاه چهارشنبه 17 تیرماه" مصادف با شهادت مولای متقیان به پوشش مراسم احیاء و زنده داری از مسجد مقدس جمکران می‌پردازد. در این برنامه شبانگاهی دعای جشن کبیر و مداحی  را حجت الاسلام محمدپور قرائت خواهند کرد و حجت الاسلام و المسلمین مهدی میرباقری سخنران مذهبی این مراسم احیاست.
 
این برنامه در سومین شب قدر بیست و سوم رمضان (سحرگاه 19جمعه تیرماه) به پوشش تصویری مراسم احیاء و شب زنده داری از حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) می پردازد. در این برنامه شبانگاهی دعای جشن کبیر و سخنرانی مذهبی را حجت الاسلام و المسلمین حضرت آیت الله حسینی بوشهری برای شب زنده داران قرائت خواهد کرد.
 
برنامه زنده "شب عارفان" به تهیه‌کنندگی سیدیوسف موسوی و اجرا سیدرضا نواب به روی آنتن می‌رود.
 
این برنامه از ساعت 22:30 دقیقه شروع و تا ساعت 2:30 بامداد ادامه خواهد داشت.
 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *