هیچ فردی حق افزایش 10 درصدی قیمت لبنیات را ندارد/ مردم متخلفان را معرفی کنند

11:28 - 14 تير 1394
کد خبر: ۵۸۲۱۱
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
خبرگزاری میزان: عضو هیئت مدیره انجمن صنایع لبنی ایران در خصوص افزایش 10 درصدی قیمت لبنیات در روزهای اخیر گفت: هیچگونه افزایشی صورت نگرفته و این را تکذیب می‌کنم و با متخلفان نیز برخورد می شود.
هیچ فردی حق افزایش 10 درصدی قیمت لبنیات را ندارد/ مردم متخلف را معرفی کنندمحمد فربد در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی میزان با بیان اینکه تا این لحظه هیچ مصوبه ای ابلاغ نشده است، افزود: در خصوص افزایش قیمت لبنیات تا کنون هیچ مصوبه ای از سوی دولت و ستاد تنظیم بازار ابلاغ نشده است.

وی افزود: افزایش قیمت لبنیات بعد از ماه رمضان هنوز ابلاغ نشده است که اجرایی شود و این افزایش قیمت تکذیب شده است.

فربد با بیان اینکه با هر برندی که افزایش قیمت داده باشد برخورد قانونی خواهد شد، از مردم خواست تا برندهای متخلف را معرفی کنند.

به گفته عضو هیئت مدیره انجمن صنایع لبنی ایران در حال حاضر نیز هیچ‌یک از برندهای محصولات لبنی حق افزایش قیمت محصولات خود را ندارند، زیرا مصوبه‌ای در این باره تا امروز ابلاغ نشده است.

گفتنی است فربد درباره اخبارهای مبنی بر اینکه مغازه‌داران قیمت برخی از محصولات را بدون نظارت افزایش داده‌اند، تأکید کرد: از مردم تقاضا می‌شود برندهای متخلفی که محصول خود را با افزایش قیمت عرضه می‌کنند، به دفتر انجمن صنفی صنایع لبنی پاستوریزه ایران معرفی کنند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *