طهماسبی: آنقدر فشار روی فرکی زیاد بود که از کوره در رفت

9:05 - 01 دی 1398
کد خبر: ۵۷۹۰۴۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیر تیم فوتبال پیکان گفت: فشار روی فرکی آنقدر زیاد بود که از کوره در رفت و به داور و عملکردش اعتراض کرد.

محمدرضا طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد وضعیت تیم فوتبال پیکان پیش از دو بازی عقب افتاده مقابل تیم‌های پارس جنوبی و تراکتور، اظهار داشت: روز گذشته (شنبه) ریکاوری کردیم و خود را برای دو بازی عقب افتاده مقابل تیم‌های پارس جنوبی و تراکتور آماده می‌کنیم. این دو بازی ما را از برنامه‌هایمان برای نیم فصل عقب انداخت. از این رو فعلا روی این دو بازی تمرکز کردیم.

وی افزود: برای یارگیری و آماده‌سازی تیم در نیم‌فصل برنامه‌هایی داریم. چند جای خالی برای جذب بازیکن داریم. از طرفی احتمال جدایی چند بازیکن هم وجود دارد. هنوز معلوم نیست چه بازیکنانی از ما جدا می‌شوند، ولی فهرستی از بازیکنان مدنظر در دستور کار داریم. این فهرست فعلا از سوی کادر فنی تهیه شده و هنوز به اطلاع مدیران باشگاه نرسیده است. البته جذب بازیکن در نیم فصل سخت است و باید دید تا چه اندازه قدرت مانور داریم.

مدیر تیم فوتبال پیکان با اشاره به تغییرات مدیریتی در این باشگاه تاکید کرد: از هیئت مدیره قبلی ممنونم. امیدوارم اعضای جدید بتوانند بیشتر به تیم کمک کنند و روند کار اعضای جدید مثبت باشد. هیئت مدیره جدید تلاش می‌کند در ادامه فعالیت خود بخشی از مطالبات را پرداخت کند. می‌دانم شیعی و همکارانش می‌خواهند اتفاقات مثبتی رخ دهد. همه در تلاش هستند در نیم‌فصل پرداختی داشته باشیم و حتما داریم.

طهماسبی در مورد دلیل ناکامی‌های این تیم در نتیجه‌گیری تا اینجای فصل، گفت: وقتی تیمی نتیجه نمی‌گیرد همه مقصر هستند. کادر فنی همواره تلاش کرده از ضعف و قوت حریف برای نتیجه گرفتن استفاده کند. هیچ وقت چیزی کم نگذاشتند. اصلی‌ترین عامل ناکامی ما بدشانسی است، ولی بخشی از آن به داوری مربوط می‌شود.

وی درباره عملکرد داوران در نیم‌فصل اول لیگ برتر تصریح کرد: ما اعتراضی به داوری نداشتیم چون احساس می‌کنم اگر داوری محروم شود هیچ اتفاقی به نفع پیکان رخ نمی‌دهد. می‌دانم داوری در فوتبال ایران جزو سخت‌ترین کار‌ها است، ولی وقتی داور اشتباهی می‌کند تاثیر آن در طولانی مدت در ذهن بازیکنان باقی می‌ماند. مثل جام حذفی که به خاطر اشتباه داوری از آن حذف شدیم.

مدیر تیم فوتبال پیکان عنوان کرد: این اتفاق برای بازیکنی که در زمین از همه توان برای صعود استفاده می‌کنند پاک نمی‌شود. تاثیر این افت روانی را در ادامه مسابقات می‌بینیم. برگرداندن روحیه چنین تیمی به حالت عادی زمان بر است و انرژی زیادی می‌خواهد. مطمئنم داوران ما پاک هستند، ولی اشتباهات بیش از آن که به نفع ما باشد به ضرر ما است. شاید بعد از بازی با پارس جنوبی اتفاقی رخ داد و به داوری‌ها اعتراض کردیم. امیدوارم از این پس اتفاقات بهتری رخ دهد.

طهماسبی در پایان در مورد عصبانیت حسین فرکی پس از بازی مقابل شهرخودرو خاطرنشان کرد: ببینید این اشتباهات چقدر روی یک تیم فشار می‌آورد که سرمربی آرامی مثل فرکی اینگونه از کوره در می‌رود. فرکی در کل انسان آرامی است. فشار روی کادر فنی تا این حد زیاد است. از این رو اشتباهات داوری چنین معضلاتی به همراه خواهد داشت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *