قبایی‌زاده: رفتار غیر حرفه‌ای تیم نیجریه را به فدراسیون جهانی بوکس گزارش دادیم

1:01 - 28 آذر 1398
کد خبر: ۵۷۸۱۷۶
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
مشاور ارشد رئیس فدراسیون بوکس گفت: تیم نیجریه برای حضور در یاران بدقولی کرد و رفتار غیر حرفه‌ای این تیم را به فدراسیون جهانی بوکس گزارش دادیم.

حمید قبایی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص عدم حضور تیم بوکس نیجریه در ایران اظهار داشت: از مدت‌ها قبل با چند کشور مکاتبی داشتیم و در نهایت قرار شد پس از ترکیه، تیم ملی نیجریه برای برگزاری اردوی مشترک به ایران بیاید. این تیم آفریقایی دو مرتبه برای حضور در ایران بدقولی کرد و در نهایت روز گذشته باز هم از ما زمان خواست که با درخواست آنها مخالفت کردیم.

وی افزود: ما با این تیم توافق کردیم اما آنها به ایران نیامدند و ما هم به همین خاطر این موضوع را به فدراسیون جهانی بوکس گزارش دادیم و این تیم باید بابت رفتار غیر حرفه‌ای پاسخگو باشد. به هر حال تمرینات تیم ملی در جریان است و مشکلی در روند آماده‌سازی تیم ملی وجود ندارد.

مشاور ارشد رئیس فدراسیون بوکس ادامه داد: پیش‌بینی‌های لازم برای حضور در ترونمنت احمد کورمت ترکیه انجام شده و لیست اولیه را هم برای حضور در این مسابقات اعزام کردیم. به احتمال فراوان تیم ملی بوکس اواخر دی ماه عازم این تورنمنت کلاس A خواهد بود.

قبایی‌زاده در خصوص اینکه فدراسیون بوکس از کادرفنی تیم ملی درخواست کسب چند سهمیه المپیک را دارد، تصریح کرد: کسب سهمیه المپیک به هیچ وجه قابل پیش‌بینی نیست و ما نباید کادرفنی را تخت فشار بگذاریم. باید ترکیب نهایی تیم اعزامی به چین مشخص شود تا ببینیم چه بوکسورهایی به رقابتهای گزینشی المپیک اعزام می‌شوند. می‌دانیم همیشه در تیم‌های استکی شایسته سالاری بوده و امیدوارم در رقابت‌های چین نتیجه‌ای درخور بوکس ایران کسب کنیم.


برچسب ها: تیم ملی بوکس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *