محمد نوری برای بازی مقابل پرسپولیس به پارس جم برمی‌گردد

14:47 - 26 آذر 1398
کد خبر: ۵۷۷۸۶۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
کاپیتان پارس جنوبی که راهی تهران شده بود امروز (سه‌شنبه) به جم برمی‌گردد تا در بازی با پرسپولیس ‌تیم‌ خود را همراهی کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، محمد نوری که تمرینات تیم فوتبال پارس جنوبی را ترک کرده و راهی تهران شده بود، به جم برمی‌گردد. کاپیتان پارسی‌ها بعد از بازی هفته قبل این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان گفته بود که شاید دیگر در این تیم نماند. با توجه به این موضوع گمانه‌زنی می‌شد که کاپیتان پارس جم و بازیکن سابق پرسپولیس در بازی مقابل تیم سابق خود غایب خواهد بود. با این حال نوری که برای برخی مسائل شخصی به تهران رفته بود امروز (سه شنبه) به جم برمی‌گردد و فردا با هم تیمی‌هایش تمرین خواهد کرد.

طبق بندی که در قرارداد بازیکنان پارس جنوبی موجود است در صورتی که باشگاه تا نیم‌فصل نتواند ۵۰ درصد مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کند، آن‌ها می‌توانند قراردادشان را فسخ کنند.

شنیده می‌شود مدیران این باشگاه رایزنی‌هایی را با یکی از شرکت‌های پتروشیمی انجام دادند و قرار است با پرداخت پول بازیکنان، مانع جدایی آن‌ها شوند. خبر‌ها حاکی است بازیکنان داخلی تیم پارس جنوبی تا کنون ۳۰ درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده‌اند، اما چند بازیکن خارجی این تیم هر کدام ۴۰ درصد دریافتی داشته‌اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *