مسئولان به صنایع دستی توجه داشته باشند

17:07 - 10 آذر 1398
کد خبر: ۵۷۲۸۸۳
مدیر گردشگری و صنایع دستی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی گفت: باید به فکر تجاری سازی صنایع دستی باشیم و در این مسیر انتظار داریم، افرادی که سمت دولتی دارند به صنایع دستی توجه ویژه داشته باشند.

مسئولان به صنایع دستی توجه داشته باشندبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ، عباد رضا اسلامی، مدیر گردشگری و صنایع دستی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در آیین افتتاح نمایشگاه صنایع دستی معلولین که در برج آزادی تهران برقرار است، گفت: ابتدا از هنرمندان عزیزی که آثارشان را در معرض دید گذاشته‌اند، سپاس گذارم چرا که این حوزه تاثیر گذار است.

وی افزود: صنایع دستی یعنی فرهنگ قدرت و سبک زندگی و مجموع آثاری است که بشر در طول تاریخی از خود به یادگار گذاشته است.

مدیر گردشگری و صنایع دستی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی بیان کرد: باید به فکر تجاری سازی صنایع دستی باشیم و در این مسیر انتظار داریم، افرادی که سمت دولتی دارند به صنایع دستی توجه ویژه داشته باشند.

وی افزود: در نظر داریم، مجموعه فرهنگی و تاریخی شاه عباسی را در اختیار این افراد معلول قرار دهیم تا محصولات خود را در آنجا بفروشند.

مدیر گردشگری و صنایع دستی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی بیان کرد: امیدواریم در طول سال همیشه به افراد معلول توجه کنیم و در این مسیر وزارت میراث فرهنگی نیز کمک‌های ویژه‌ای به ما خواهد کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *