با اطلاع به خیرین، مناطق محروم را صاحب مدرسه کنید+جزئیات راه ارتباطی

8:32 - 06 آذر 1398
کد خبر: ۵۷۱۳۸۴
تعداد نظرات: ۲ دیدگاه
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران گفت: افراد برای اطلاع دادن به سایت خیرین مدرسه ساز و یا سایت خیرین برین مراجعه کنند و اعلام کنند که در منطقه خود مدرسه ندارند و بلافاصله ارزیابانی به این مناطق خواهیم فرستاد و شروع به ساخت مدرسه خواهیم کرد.

نعمت بی آدم، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه ، درباره اقدامات خیرین مدرسه ساز در مناطق سیل زده و زلزله زده برای ساخت مدرسه گفت: بسیاری از افرادی که نیت خیری داشته اند در مناطق زلزله زده و سیل زده حضور یافتند و اقدام به ساخت مدرسه کرده اند.

بی آدم در ادامه بیان کرد: تا آینده نزدیک چندین مدرسه در این مناطق افتتاح خواهد شد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران در ادامه بیان کرد: در مجمع خیرین مدرسه ساز ساخت مدارسی را در چابهار، اهواز، مسجد سلیمان، آق قلا، لرستان، گلستان و خوزستان در حال ساخت داریم. 

بی آدم در ادامه بیان کرد: در بامدژ و اندیکای اهواز نیز توسط بنیاد برین شروع به ساخت مدارس خیریه کرده ایم و خیرین هم در مناطق زلزه زده مثل کرمانشاه و قصر شیرین نیز مدارسی را تحویل داده اند.

وی در ادامه بیان کرد: ساخت ۱۰ واحد مدرسه در استان‌ها سیل زده شروع شده که صفر تا صد آن توسط خیرین ساخته می‌شود.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا مدرسه هم از خیرین در مناطق سیل زده و زلزله زده دچار آسیب شده اند یا خیر؟ گفت: خیرین هر مدرسه ای که در مناطق سیل زده و زلزله زده ساخته اند کمترین آسیب را دیده است.

وی در ادامه بیان کرد: مدارسی که در سیل آسیب دیدند و تا سقف زیر اب رفتند دیگر قابل استفاده نبودند به همین دلیل در اطراف آن مدرسه ها شروع به ساخت مدرسه کردیم.

بی آدم در ادامه بیان کرد: در مناطق سیل زده و زلزله زده و مناطق محرومی که مدرسه ندارند بنیاد برین شروع به ساخت مدرسه خواهد کرد و اگر سازمان نوسازی به ما کمک کند اگر بخواهیم ۱۰ مدرسه بسازیم با کمک آنها دو برابر خواهد شد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران در ادامه در پاسخ به این سوال که راه ارتباطی اطلاع دادن به خیرین از وجود مناطقی در کشور که مدرسه ندارند چیست؟ گفت: افراد برای اطلاع دادن به سایت خیرین مدرسه ساز و یا سایت خیرین برین مراجعه و اعلام کنند که در منطقه خود مدرسه ندارند و بلافاصله ارزیابانی به این مناطق خواهیم فرستاد و شروع به ساخت مدرسه خواهیم کرد.


برچسب ها: خیرین مدرسه ساز

ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
0
0
استان کرمان شهرستان
جیرفت روستای دولت آباد ۴ تا مدرسه هست که‌در و مادر من که دهه ۳۰ خود من دهه ۶۰ و فرزند من دهه۹۰ در این مدرسه درس خواندیم و الان ویرانه ای بیش نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
0
0
استان کرمان شهرستان جیرفت روستای دولت آباد نیازمند کمک خیرین مدرسه ساز
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *