سایه بحران مالی بر وضعیت شهروندان آمریکایی

4:00 - 06 دی 1398
کد خبر: ۵۶۸۱۶۶
نتایج یک نظرسنجی جدید در آمریکا نشان می‎دهد دو سوم از شهروندان آمریکایی با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند.
دو سوم از شهروندان آمریکایی با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنندبه گزارش گروه بین الملل ، بر اساس گزارشی که به تازگی توسط شبکه مالی آمریکا منتشر شده حدود ۷۰ درصد از شهروندان آمریکایی در یک نظرسنجی گفته‎اند که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند.

در این نظرسنجی از بیش از ۵۴۰۰ شهروند آمریکایی، پرسش‎هایی در خصوص وضعیت مالی افراد، بدهی، پس انداز و دستمزد‌ها مطرح شده است.

این نظرسنجی همچنین نشان می‎دهد در حدود ۱۷ درصد از شهروندان این کشور با افزایش آسیب پذیری مالی روبرو هستند.

بر اساس این گزارش، شهروندان آمریکایی در مقایسه با سال گذشته پس انداز کمتری در کوتاه مدت داشته‎اند.
 

یافته‌ها حاکی از آن است که در مجموع مردم آمریکا درباره موضوعاتی مانند سلامتی، زندگی، ناتوانی مالی، بیمه خودرو و مشکلات مالی در تامین هزینه‌های احتمالی ابزار نارضایتی کردند.

علاوه بر آن، این نظرسنجی نشان می‎دهد بیش از نیمی از شهروندان آمریکایی (۵۴ درصد) گفته‎اند که در تامین هزینه‌های مالی خود به مشکل خورده‎اند.

همانطور که در این گزارش آمده خانواده‌هایی که از درآمد متوسطی در آمریکا برخوردارند با افزایش بی ثباتی مالی دست و پنجه نرم می‌کنند؛ به عنوان مثال، ۲۰ درصد از زنان در این نظرسنجی گفته‎اند که نگرانی بسیاری در مورد دارایی‌ها خود دارند و ۱۳ درصد از مردان با این گفته زنان موافق بودند.

بر اساس تحقیقی که در ماه آگوست انجام شده، از هر ۱۰ شهروند آمریکا ۴ نفر در تامین هزینه‌های مواد غذایی و مسکن با مشکل رو به رو هستند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *