مراسم کلنگ زنی احداث ساختمان دادگاه عمومی بخش زارچ انجام شد

19:17 - 03 تير 1394
کد خبر: ۵۶۵۱۹
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: همزمان با هفته قوه قضاییه با حضور رئیس کل دادگستری استان یزد و جمعی از مسئولین محلی مراسم کلنگ زنی ساختمان دادگاه عمومی زارچ انجام شد.
به گزارش گروه حقوقی قضایی ، محمدرضا حبیبی رئیس کل دادگستری استان یزد در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فاجعه هفتم تیر، هم زمانی آغاز عملیات احداث ساختمان دادگاه عمومی زارچ با هفته قوه قضاییه و ماه پرفیض و پربرکت رمضان را به فال نیک گرفت و گفت : امیدواریم این همکاری و هماهنگی که بین مسئولین محلی زارچ تاکنون وجود داشته تا پایان کار و زمان بهره برداری نیز ادامه داشته و شاهد ساخت و تجهیز این ساختمان در آینده نزدیک باشیم.

وی استقرار قاضی در محل و مکان مناسب را از شرایط قضاوت اسلامی ذکر کرد و بیان داشت : اگر یک مقام قضایی بخواهد با قدرت و بدون اغماض با مفاسد برخورد کند و عدالت را در پروند های مطروحه رعایت کند  نباید وام دار فرد و یا دستگاهی باشد .

این مقام قضایی ضمن تشکر از آموزش و پرورش که ساختمان فعلی دادگاه عمومی را در اختیار دستگاه قضایی قرار داده اند، اظهار کرد: محل قضاوت باید در شأن قاضی و مردمی که برای حل و فصل دعاوی و تظلم خواهی مراجعه می کنند باشد.

امام جمعه شهرستان زارچ نیز در این مراسم ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و عرض خدا قوت و خسته نباشید به مسئولان قضایی، گفت: دستگاه قضایی ضامن امنیت و حقوق عامه مردم اسنت و اولین شرط انجام خوب وظایف عدم دلهره نسبت به جا و مکان مناسب برای قضاوت است.

حجت الاسلام دهقان ابراز داشت: تاکنون مسئولین و دستگاه های شهرستان حمایت های خوبی را داشته اند و امیدواریم با تداوم این همکاری مراحل احداث و تکمیل این پروژه نیز به سرعت انجام گردد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *