انتقام جویی از دختر جوان در فضای مجازی

12:18 - 08 آبان 1398
کد خبر: ۵۶۳۰۹۱
رئیس پلیس فتا اصفهان گفت: فردی که با ایجاد یک صفحه اینستاگرامی در فضای مجازی و درج مطالب غیراخلاقی و توهین آمیز علیه یکی از شهروندان، موجب آبروریزی و هتک حیثیت وی شده بود توسط کاراگاهان پلیس فتا استان شناسایی و دستگیر شد.

انتقام جویی از دختر جوان در فضای مجازیبه گزارش گروه جامعه ،رئیس پلیس فتا اصفهان گفت: فردی که با ایجاد یک صفحه اینستاگرامی در فضای مجازی و درج مطالب غیراخلاقی و توهین آمیز علیه یکی از شهروندان، موجب آبروریزی و هتک حیثیت وی شده بود توسط کاراگاهان پلیس فتا استان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی رئیس پلیس فتا اصفهان گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با درج مطالب غیراخلاقی و توهین آمیز و همچنین درج شماره همراه وی در شبکه اجتماعی اینستاگرام باعث آبروریزی و هتک وی شده بود بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با جمع آوری مستندات و ادله الکترونیک و انجام تحقیقات لازم در فضای مجازی توسط کارشناسان این پلیس متهم که پسری جوان بود، شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی در مخفیگاه خود دستگیر شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهم که در مواجه با مدارک و مستندات این پلیس چاره‌ای جز اعتراف نداشته انگیزه خود را هتک حیثیت شاکی بدلیل اختلافاتی که در زمان دانشجویی با خانم جوان را داشته، عنوان نمود.

سرهنگ مرتضوی به شهروندان توصیه کرد: شبکه‌های اجتماعی ابزاری برای هتک حیثیت و انتقام جویی نیست و آبرویی که از طریق فضای مجازی بویژه شبکه‌های اجتماعی ریخته شود دیگر قابل جبران نیست.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *