کشف بیش از نیم تن موادمخدر ازسوداگران مرگ

15:39 - 01 آبان 1398
کد خبر: ۵۶۱۵۳۶
فرمانده دریابانی استان هرمزگان از کشف بیش از ۵۶۰ کیلوگرم تریاک در درگیری مسلحانه دریابانان با سوداگران مرگ در منطقه جاسک خبر داد.

تجهیزات ماموران نماهای پایتختبه گزارش گروه جامعه ،فرمانده دریابانی استان هرمزگان گفت:بیش از ۵۶۰ کیلوگرم تریاک در درگیری مسلحانه دریابانان با سوداگران مرگ در منطقه جاسک کشف شد.

سرهنگ "حسین دهکی" اظهار داشت: در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد قاطع با سوداگران مرگ، مرزبانان شهرستان جاسک با اقدامات اطلاعاتی و اشراف کامل بر مرز‌های دریایی شهرستان، با اطلاع از اینکه یک گروه مسلح از قاچاقچیان موادمخدر از سمت دریا قصد انتقال موادمخدر به سمت نوارساحلی این شهرستان را دارند، بلافاصله موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: دریابانان با اعزام به منطقه شناسایی شده، قاچاقچیان را مشاهده و فرمان ایست صادر کردند که آن‌ها توجهی به فرمان مأموران نکردند.

فرمانده دریابانی استان هرمزگان با اشاره به درگیری مسلحانه دریابانان با قاچاقچیان، تصریح کرد: مأموران پس از بی توجهی قاچاقچیان، به صورت مسلحانه با آن‌ها درگیر شدند و توانستند ۵۶۲ کیلو و ۱۴۰ گرم تریاک و مقادیر قابل توجهی مهمات را کشف و یک فروند شناور را توقیف کنند.

سرهنگ دهکی خاطرنشان کرد: دریابانان هرمزگان با عزم جدی خود برای مبارزه با پدیده سازمان یافته قاچاق، اجازه هیچ گونه فعالیت سودجویانه را در مناطق ساحلی و دریایی استان هرمزگان به قاچاقچیان نخواهند داد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *