ژاندارمِ بی‌اجازه!

12:41 - 22 مهر 1398
کد خبر: ۵۵۸۶۱۴
صفحه تاریخ ایران و جهان درس و عبرت؛ روایت رهبر معظم انقلاب درباره وقایع تاریخی ایران و جهان پستی به این شرح منتشر کرد: ما به دستور آمریکا، ژاندارم منطقه بودیم؛ یعنی رژیم طاغوتی ایران قبل از انقلاب هر صدای ضدّآمریکایی را خفه کند.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، صفحه تاریخ ایران و جهان درس و عبرت؛ روایت حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی)، رهبر معظم انقلاب درباره وقایع تاریخی ایران و جهان پستی به نقل از معظم له درباره ا ارتش شاهنشاهی به این شرح منتشر کرد:


«در نظام طاغوت، انبار‌ها پُر بود از سلاح، منتها سلاحی که مال دیگران بود، اجازه‌اش دست دیگران بود؛ هر جا او می‌گفت باید مصرف می‌شد؛ اگر او اجازه نمی‌داد، نمی‌توانست مصرف بشود. این کارخا‌نجات اسلحه‌سازی دشمن را با پول ملّت، با هزینه‌ِی ملّت، بایستی آباد می‌کردند.
یکی از دو مولفه‌ی قدرت رژیم طاغوت این بود، مولفه‌ی دیگر هم این بود که ما به دستور آمریکا، ژاندارم_منطقه باشیم؛ یعنی رژیم طاغوتی ایرانِ قبل از انقلاب منطقه را برای آمریکا بی‌مانع کند، هر صدای ضدّآمریکایی را در آنجا سرکوب کند و خفه کند؛ یعنی با هزینه‌ی ملّت ایران، با هزینه‌ِی نیروی انسانی ایران و پول ملّت ایران، منافع دیگران تأمین بشود.
امروز صددرصد مساله بالعکس است؛ امروز ملّت ایران برای خودش اقدام میکند و با اراده‌ی خودش کار میکند، با توان خودش حرکت میکند و آنچه به مصلحت کشور است انجام می‌دهد. قوّت یعنی همه‌ی این‌ها را در نظر داشته باشیم.»

۱۳۹۸/۰۷/۲۱

[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/02/2304521_239.mp4']

 

ژاندارمِ بی‌اجازه!

 

 

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *