آموزش پارکینگ داران توسط پلیس آگاهی ایلام /گشت‌های پلیس آگاهی به صورت شبانه‌روزی

15:43 - 19 مهر 1398
کد خبر: ۵۵۷۶۵۹
رئیس پلیس آگاهی استان ایلام با بیان اینکه آموزش پارکینگ داران شهر مهران توسط این پلیس انجام شده، گفت: گشت‌های ما به صورت شبانه روزی در حال خدمات رسانی به زائران هستند.

به گزارش گروه جامعه ، سرهنگ "علی مهری"  در پایانه مرزی مهران، اظهار داشت: با توجه به تجربیات سال‌های گذشته، از ماه‌ها قبل برنامه ریزی‌های لازم برای برگزاری کنگره عظیم اربعین اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه آموزش پارکینگ داران در ورودی‌های شهر مهران در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار دارد، افزود: گشت‌های پلیس آگاهی به صورت شبانه روزی در حال انجام وظیفه در پایانه مرزی هستند.

این مقام انتظامی به آموزش چهره به چهره پارکینگ داران در خصوص چگونگی نگهداری خودرو زائران در پارکینگ‌ها اشاره و بیان کرد: تحویل رسید به پارکینگ داران به صاحبان خودرو‌ها و نگهداری از خودرو‌های پارک شده در پارکینگ‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس پلیس آگاهی استان ایلام با بیان اینکه در حال حاضر مشکلی در خصوص پارک خودرو‌های زائران وجود ندارد، تصریح کرد: پارکینگ بزرگ اربعین در ورودی شهر مهران هنوز تکمیل نشده و جای پارک برای خودرو زائران وجود دارد.

وی به حضور شبانه‌روزی گشت‌های خودرویی، موتوری و پیاده پلیس آگاهی در مهران اشاره و بیان کرد: خودرو‌های پلاک خوان این پلیس به صورت شبانه‌روزی در خدمت زائران انجام وظیفه می‌کنند.

سرهنگ مهری با بیان اینکه نسبت به سال گذشته افزایش ۴ برابری تردد زائران را شاهد هستیم، ادامه داد: در این شلوغی و ازدحام جمعیت، کنترل سارقان و افراد کلاهبردار، برخورد با موتورسیکلت سواران فاقد پلاک، استقرار نیرو‌های این پلیس در ورودی و خروجی‌های مهران و برخورد با مخلان نظم و امنیت طی هماهنگی با مقام قضائی در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس پلیس آگاهی استان به زائران توصیه کرد: سیم‌کارت‌های تلفن همراه خود را از مراکز معتبر و اپراتور‌های مربوطه تهیه کرده و حتی الامکان به صورت چند نفره از مرز خارج شوند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *