حمایت کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش از تیم فوتبال امید

16:38 - 09 مهر 1398
کد خبر: ۵۵۴۷۴۷
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان همچنان به حمایت خود از تیم امید تا رسیدن به آرزوی چندین دهه‌ای برای صعود به المپیک ادامه خواهند داد.

حمایت همه جانبه کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش از تیم فوتبال امیدبه گزارش گروه ورزشی و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ کیکاوس سعیدی سرپرست دبیر کلی کمیته ملی المپیک در خصوص شرایط تیم امید اظهار داشت: کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان در چارچوب اختیارات هر دو مجموعه از تیم امید حمایت کرده تا این تیم بتواند به آرزوی دیرینه جامعه ورزش، یعنی صعود به بازی‌های المپیک دست یابد.

وی تصریح کرد: کمیته ملی المپیک با فدراسیون فوتبال در تعامل مثبت و سازنده قراردارد اما سیاست قطعی کمیته ملی المپیک عدم مداخله در فرایند انتخاب سرمربی، کادرفنی و سرپرستان است و با علم بر اینکه فدراسیون‌های ملی کشور متولی و مسئول کلیه امور رشته خود هستند فقط و فقط به حمایت و پشتیبانی همه جانبه می‌پردازد لذا در بحث انتخاب سرمربی تیم امید نه تنها مداخله‌ای بلکه اطلاع هم نداشتیم.

سرپرست دبیر کلی کمیته ملی المپیک خاطر نشان کرد: طبق پیگیری‌ها و جلساتی که با مسئولین فدراسیون فوتبال داشته‌ایم کاملا واقفیم که آنها پیگیر امور تیم امید هستند و اگر مشکلاتی هم وجود دارد با همت تاج و همکاران‌شان به زودی رفع خواهد شد. امیدواریم تیم فوتبال امید در شرایطی مناسب و با حمایت همه جانبه بتواند دیدار‌های تدارکاتی و کسب سهمیه را پشت سربگذارد و با صعود خود به بازی‌های المپیک انتظار چندین ساله جامعه ورزش کشور ر ا برآورده سازد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *