بازدید رئیس کل دادگستری استان اردبیل از نمایشگاه فرهنگی والفجر ۸ به مناسبت هفته دفاع مقدس

17:25 - 06 مهر 1398
کد خبر: ۵۵۳۶۵۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مسئولین قضایی استان اردبیل با حضور در نمایشگاه رزمی فرهنگی والفجر ۸ که به مناسبت هفته دفاع مقدس در مجموعه موزه دفاع مقدس استان برگزار شده است، بازدید بعمل آوردند.

بازدید از نمایشگاه رزمی فرهنگی والفجر 8 به مناسبت هفته دفاع مقدسبه گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به همت معاونت فرهنگی دادگستری کل استان اردبیل در گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در راستای برنامه های ترویج ایثار و شهادت ، رئیس کل دادگستری استان اردبیل به همراه تعدادی از مسئولین قضایی و اداری از نمایشگاه رزمی فرهنگی والفجر 8 استان اردبیل بازدید کردند.

در این بازدید، مسئولین ضمن ادای احترام به مقام شامخ ایثارگران از یادمان شهدا و غرفه های نمایشگاه بازدید و نیز به محل غرفه بسیج حقوقدانان و معاونت فرهنگی دایر در نمایشگاه مراجعه و از نزدیک با خدمات مشاوره حقوقی قضایی ارائه شده دیدن کردند.

این نمایشگاه به همت نیروهای مسلح استان و با مشارکت ادارات و نهادهای فرهنگی استان تا پایان هفته دفاع مقدس دایر است . شبیه ساز عملیات و نمایش صحنه ای مردان آسمانی از دیگربرنامه های فرهنگی این نمایشگاه می باشد.

برگزاری نمایشگاه پوستر " دفاع مقدس به روایت مطبوعات " در مجتمع‌های قضایی دادگستری استان اردبیل

همچنین در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین زوایای تاریخی دفاع مقدس نمایشگاهی با عنوان " دفاع مقدس به روایت مطبوعات " در صحن اصلی ساختمان مرکزی دادگستری استان اردبیل و چندین مجتمع قضایی دیگر برپا شد.

اکبر منتظر سرپرست معاونت فرهنگی و امور ایثارگران دادگستری استان هدف از برگزاری این نمایشگاه را زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و ایثارگری رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: مقابله با طوفان تبلیغاتی دشمنان انقلاب مهمترین وظایف نهاد‌های فرهنگی دانست.

بیشتر بخوانید.

ارائه گزارش اقدامات حمایتی دستگاه قضایی اردبیل از واحد‌های تولیدی در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *