نظارت مستمر بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی/برخی تبلیغات فضای مجازی در پی تشویش اذهان عمومی است

10:00 - 23 شهريور 1398
کد خبر: ۵۴۸۳۰۵
دسته بندی: جامعه ، عمومی
رئیس اداره بهداشت محیط زیست و بهسازی اماکن عمومی وزارت بهداشت از نظارت مستمر این وزارتخانه بر سلامت مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی مصرفی مردم خبر داد.

نظارت مستمر بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی/برخی تبلیغات فضای مجازی در پی تشویش اذهان عمومی استسیدرضا غلامی رئیس اداره بهداشت محیط زیست و بهسازی اماکن عمومی وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه ، با اشاره به برخی اخبار منتشر شده در فضای مجازی در مورد غیر بهداشتی بودن برخی مواد غذایی، گفت: بازرسان وزارت بهداشت نسبت به کنترل مواد غذایی توزیع شده در بازار دقت داشته و در این حوزه نگرانی وجود ندارد.


وی با بیان اینکه مواد غذایی بسته بندی شده که دارای مجوز قانونی از سازمان غذا و دارو بوده و شرایط نگهداری آن‌ها نیز رعایت شود دارای مشکلی در جهت مصرف نیستند، تصریح کرد: مواد غذایی که بدون اخذ مجوز‌های لازم در سطح شهر توزیع می‌شوند به طور حتم بر مبنای آیین نامه ابلاغی توبیخ و جمع آوری شده و متخلفان در این حوزه به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.


غلامی با تاکید بر اینکه مردم نباید به تبلیغات فضای مجازی توجه کنند، گفت: برخی از مواردی که در فضای مجازی منتشر می‌شود برای تشویش اذهان عمومی است.


رئیس اداره بهداشت محیط زیست و بهسازی اماکن عمومی وزارت بهداشت یادآور شد: مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی موجود در بازار مورد نظارت مستمر بازرسان وزارت بهداشت بوده از این رو نگرانی وجود ندارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *