ارائه گزارش رئیس جدید کمیته امداد در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه /۶ میلیون مددجو تحت پوشش هستند

17:49 - 10 شهريور 1398
کد خبر: ۵۴۶۳۸۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو «کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات» مجلس با اشاره به جلسه عصر امروز این کمیسیون گفت: رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) میهمان جلسه عصر امروز این کمیسیون بود و گزارشی درباره تعداد نفرات تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و میزان پرداختی به آنها ارائه داد.
ارائه گزارش رئیس جدید کمیته امداد در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه /۶ میلیون مددجو تحت پوشش هستندحسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی با اشاره به جلسه عصر امروز «کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات» مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) میهمان جلسه عصر امروز این کمیسیون بود و گزارشی درباره تعداد نفرات تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و میزان پرداختی به آنها ارائه داد.
 
وی افزود: براساس گزارش ارائه شده عنوان شد که مجموعا بالغ بر ۶ میلیون مددجو در کل کشور تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند. این فراد شامل مستمری بگیران و زیر مجوعه تبصره 14 قرار دارند.
 
حاجی‌دلیگانی بیان داشت: رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) تاکید داشتند که توانسته‌اند در زمینه اشتغالزایی برای مددجویان موفق باشند و رقمی بالغ بر یک سوم از اشتغال کل کشور را برای مددجویان فراهم کنند که این مسئله اقدام بسیار مهمی قلمداد می شود.
 
این نماینده مجلس اضافه کرد: همچنین در این جلسه سوالاتی از سوی برخی از نمایندگان مطرح شد. یکی از این سوالات مربوط به این بود که چرا پشت نوبتی داریم که رئیس جدید کمیته امداد اذعان داشتند با پیگیری‌هایی که انجام شده بناست این مشکل به زودی حل شود و کسی پشت نوبت نباشد.
 
حاجی‌دلیگانی بیان داشت: همچنین در این جلسه به میزان پرداختی به خانواده‌های کمیته امداد اشاره شد و عنوان شد مبلغ پرداختی به این خانواده‌ها ۵۳ هزار تومان است و از ۱۵ سال پیش به این طرف این رقم بیشتر نشده است لذا لازم است با وضعیت فعلی این رقم حداقل ۱۰ برابر شود که طبیعی است دولت باید در این زمینه اقداماتی را انجام دهد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *