به خاطر مشکل بلیت به مونته‌نگرو نرفتیم/ اگر تا جام جهانی ژاپن مصدومیت رضایی حل نشد مربی دیگری را جایگزین او می‌کنیم

14:33 - 04 شهريور 1398
کد خبر: ۵۴۴۶۲۳
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی والیبال گفت: اگر تا رقابت‌های جهانی ژاپن سعید رضایی بهبود پیدا کرد همراه تیم ملی خواهد بود، در غیر این صورت حتما مربی دیگری را جایگزین او می‌کنیم.

امیر خوش‌خبر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص اینکه چرا سفر تیم ملی والیبال جهت بازی دوستانه با مونته‌نگرو لغو شد، اظهار داشت: دلیل اصلی لغو سفر تیم ملی والیبال به مونته‌نگرو، مشکل بلیت بود. تاریخ بلیت برای سوم سپتامبر بود و ما مجبور بودیم در چند گروه به مونته‌نگرو برویم. به همین خاطر این سفر را لغو کردیم.

وی ادامه داد: ما 2 بازی دوستانه در تهران با استرالیا خواهیم داشت و مشکلی برای بازی دوستانه نخواهیم داشت.

سرپرست تیم ملی والیبال در پاسخ به این سوال که چه نیازی است سعید رضایی با پای شکسته در کنار تیم ملی باشد، تصریح کرد: در حال حاضر ما از سعید رضایی استفاده نمی‌کنیم. قرار است فعلا وی دوران نقاهت خود را بگذراند.

خوش‌خبر در مورد اینکه آیا بهتر نبود به صورت موقت از مربی دیگری به جای رضایی استفاده می‌شد، اظهار داشت: اگر تا رقابت‌های جهانی ژاپن سعید رضایی بهبود پیدا کرد همراه تیم ملی خواهد بود، در غیر این صورت مربی دیگری جایگزین او می شود. در حال حاضر هم کامبیز یعقوبی وظایف رضایی را انجام می‌دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما مربی را می‌خوهیم که بتواند مترجم هم باشد و اینگونه نیست که به راحتی مربی به تیم ملی بیاوریم. البته رضایی در جلسات تیم ملی کارهای ترجمه را انجام می‌دهد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *