حضور "بهنوش طباطبایی " در " بادیگارد " قطعی شد

9:51 - 23 خرداد 1394
کد خبر: ۵۴۳۲۵
خبرگزاری میزان: "بهنوش طباطبایی" و " دیبا زاهدی" به "بادیگارد" "ابراهیم حاتمی کیا" پیوستند.
حضور به گزارش گروه فرهنگی "بهنوش طباطبایی"بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران جهت نقش‌آفرینی در "بادیگارد” تازه‌ترین فیلم سینمایی ابراهیم حاتمی‌کیا به گروه تولید این فیلم پیوست.

همچنین "دیبا زاهدی" بازیگر جوان و خوش‌آتیه سینمای ایران که برای نخستین بار در فیلم سینمایی "پنج ستاره” به کارگردانی" مهشید افشارزاده " حضور در دنیای  سینما را تجربه کرده است برای نقش‌آفرینی به گروه تولید "بادیگارد” تازه‌ترین فیلم سینمایی ابراهیم حاتمی‌کیا ملحق شد.

گفتنی است «بادیگارد» نخستین تجربه همکاری بهنوش طباطبایی و دیبا زاهدی با ابراهیم حاتمی‌کیا است.

با اعلام این اسامی لیست، بازیگران این فیلم عبارتند از: پرویز پرستویی، محمود عزیزی، فرهاد قائمیان، بهنوش طباطبایی دیبا زاهدی و مریلا زارعی.

فهرست عواملی که تاکنون همکاری‌شان با ابراهیم حاتمی‌کیا در این پروژه قطعی شده بدین شرح است: نویسنده و کارگردان : ابراهیم حاتمی کیا، مدیر فیلمبرداری: محمود کلاری، مدیرتولید: محمدصادق آذین، مدیر پروژه : احسان محمد حسنی، مدیر صدابرداری: بهمن اردلان، تدوین: مهدی حسینی‌وند، طراح صحنه و لباس: دکتر محمدرضا شجاعی، طراح چهره‌پردازی: ایمان امیدواری، مدیر جلوه‌های ویژه: هادی اسلامی، مدیر برنامه‌ریزی: علیرضا صالحی، بازیگردان: رضا بختیاری، عکاس: اسماعیل حاتمی‌کیا، مدیرتدارکات: محمدرضا صادق، مستندسازی پشت صحنه: یوسف حاتمی‌کیا و مجری‌طرح: پژمان لشکری‌پور.

فیلم سینمایی «بادیگارد» هجدهمین فیلم سینمایی ابراهیم حاتمی‌کیا است که به تازگی پروانه ساخت دریافت کرده است.

پیش‌تولید این فیلم سینمایی از نیمه اردیبهشت ماه و با برگزاری جلسات فیلمنامه خوانی و همزمان بازنویسی نهایی فیلمنامه و انتخاب عوامل فیلم آغاز شده است و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها تا پایان خرداد ماه نیز ادامه خواهد یافت.

انتهای‌پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *