رونمایی از "غرش رعد" ، "دکتر ،بدو" و "آستانه" در ماه مبارک رمضان

9:06 - 23 خرداد 1394
کد خبر: ۵۴۲۸۶
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: مدیر روابط عمومی انتشارات عماد فردا گفت: تصمیم داریم از سه کتاب جدید در حوزه دفاع مقدس، به نام های "غرش رعد" ، "دکتر ،بدو" ، "آستانه" در ماه مبارک رمضان 1394 رونمایی کنیم.
حمیدرضا جعفری مدیر روابط عمومی انتشارات عماد فردا در گفت و گو با  خبرنگار فرهنگ و هنر از رونمایی سه کتاب در حوزه  دفاع مقدس  خبرداد و گفت: کتاب "غرش رعد"  یکی از این سه کتاب است که به زندگینامه سرتیپ عبد‌الحمید نجفی از خلبانان دوران دفاع مقدس از دوران کودکی تا کنون می‌پردازد.
 
 به گفته مدیر روابط عمومی انتشارات عماد فردا، خلبان نجفی بعد از خلبان  شهید اردستانی، رکورد دار پرواز با اف 5 است. این کتاب در نمایشگاه کتاب  بیست و هشتم با استقبال خلبانان ارتش مواجه شد و با وجود انتشار شمارگان  محدود 200 نسخه از آن به فروش رفت.
 
 وی با بیان این که کتاب "دکتر، بدو" هم در ماه رمضان رونمایی خواهد شد، افزود: این کتاب خاطرات خود‌نوشت امیرسرتیپ غلامحسین دربندی است که از  گروه امداد گران بود. به دلیل این‌که نخستین جمله پس از تهاجم‌های عراق به جبهه ایران "دکتر، بدو" بود، نام کتاب را همین انتخاب کردیم.
 
جعفری از رونمایی نخستین مجموعه شعر این انتشارات در ماه مبارک رمضان خبر  داد و گفت: این کتاب با نام "آستانه" در بردارنده 15 شعر آیینی در رثای  ائمه اطهار و شماری شعر انقلابی، سروده محمد غفاری است که در بیست و  هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، مورد پسند شاعرانی چون دکتر اسماعیل آذر، ناصر فیض، میلاد احسانپور و... قرار گرفته بود.



برچسب ها: ماه کتاب مبارک

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *