مقام آمریکایی: آمریکا و اسرائیل کاملاً در زمینه جلوگیری از هسته‌ای شدن ایران توافق دارند

11:53 - 21 خرداد 1394
کد خبر: ۵۴۱۴۴
یک مقام ارشد آمریکایی اعلام کرد که آمریکا و رژیم صهیونیستی در خصوص جلوگیری از هسته‌ای شدن ایران با یکدیگر توافق دارند.

به گزارش به نقل از فارس؛ یک مقام ارشد آمریکایی که خواست نامش فاش نشود، روز چهارشنبه (دیروز) اعلام کرد که آمریکا در زمینه جلوگیری از دستیابی ایران به تسلیحات هسته‌ای با تل‌آویو توافق کامل دارد.

به گزارش اسپوتینک، یک مقام آمریکایی اعلام کرد که مقامات اسرائیلی و آمریکایی به طور مداوم می‌گویند که ایران نمی‌تواند اجازه دستیابی به قابلیت هسته‌ای را داشته باشد.

وی ادامه داد: تهدید (ایران هسته‌ای) تأثیر متفاوتی بر ما (اسرائیل و آمریکا) دارد زیرا اندازه و موقعیت مکانی آمریکا و واشنگتن متفاوت است اما به هرحال ما در زمین تهدید هسته‌ای ایران با اسرائیل کاملاً توافق داریم.

این مقام آمریکایی تصریح کرد: ما کاملاً در زمینه هدف راهبردی توافق داریم که این هدف جلوگیری ایران از دستیابی به سلاح هسته‌ای است.

وی تأکید کرد که تل‌آویو و واشنگتن فهم «تقریباً یکسانی» درباره تهدید ایران برای خاورمیانه دارند و گفت: در حالیکه نگاه ما به جهان بعد از مذاکرات ایران و 1+5 است، با اسرائیل در زمینه تقویت بیشتری همکاری‌های امنیتی کار می‌کنیم.

این مقام آمریکایی افزود: اگر نیاز باشد که موارد بیشتری را به توافق امنیتی بیافزاییم، با همکاری اسرائیل چنین مواردی را اضافه می‌کنیم.


خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *