فضای مسموم اینستاگرام با هشتگ های سعودی+عکس

8:22 - 20 خرداد 1394
کد خبر: ۵۳۹۲۴
مدتی است کاربران شبکه های اجتماعی سعودی به هر بهانه ای فضای اینستاگرام را با هشتگ های ضد ایرانی پر کرده اند.
به گزارش به نقل از باشگاه خبرنگاران؛هنوز آیت الله نمر در بلاتکلیفی کامل به سر می برد و معلوم نیست انتقام گیری آل سعود از این روحانی شیعه چه سرانجامی پیدا خواهد کرد. یک روز صحبت از اعدام اوست و یک روز به علت ترس از افکار عمومی جهان اسلام این مسلمان کشی در محاق بی تصمیمی و یا احتمالا تاخیر قرار می گیرد. در همین شرایط آل سعود با مداخله غیر قانونی در امور یمن مردم مظلوم یمن، جوانان، زنان و کودکان به طور مداوم و مستمر به خاک و خون کشیده می شوند تنها به این بهانه که چرا  مردم یمن اصرار دارند خوشان سرنوشتشان را تعیین کنند.

هشتگهای سعودیهای یمنی کشهشتگهای سعودیهای یمنی کش

افزون بر این، مشکلات داخلی سعودی ها و اعمال فشار به شیعیان مظلوم این کشور در استان های شیعه نشین خود حدیث مفصلی است که نشان می دهد آل سعود آرام گیری در دامان غرب را بر آسودن در پناه پر مهر اسلام ترجیح می دهد. دراین میان جمعی از شیعیان این کشور که به قصد زیارت امام هشتم خود به کشورمان سفر کرده اند تا نایب الزیاره دلدادگان امام هشتم از سراسر جهان به ویژه هموطنان عربستانی خود باشند و بر اساس یک اتفاق ناخواسته چهار نفر از آنها در اثر مسمویت فوت می کنند و این در حالیست که این مسئله در دست پیگیری از سوی جمهوری اسلامی است.

هشتگهای سعودیهای یمنی کشهشتگهای سعودیهای یمنی کش

 اما این امر موجبات دست به کارشدن آل سعود در فضای مجازی شده تا احساسات علاقمندان به جمهوری اسلامی ایران را تحریک کنند و به تعبیری از این آب گل آلود ماهی ضدیت با جمهوری اسلامی و ملت ایران را صید کنند. راه اندازی هشتگ #تسمم_سعودیین_فی_ایران با محتوای ضد ایرانی این هدف شوم را تعقیب می کند تا رسوایی در جنایت سعودیها در یمن را مخفی کند و از سوی دیگر اقدامات تفرقه انگیز آل سعود را دامن می زند.
ما هم در قبال سناریوی هشتگ مسوم سعودیها انتشار مطالب و تصاویر مرتبط با #آل_سقوط را به کاربران پیشنهاد می دهیم.

 

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *