رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دستگیری اعضای یک شرکت هرمی در زرند/ادعا‌های این افراد در خصوص فعالیت در بورس‌های بین‌المللی و خرید و فروش سهام شرکت‌های معتبر واقعیت نداشته است

8:28 - 08 مرداد 1398
کد خبر: ۵۳۷۲۴۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
قویدل از شناسایی و دستگیری هشت نفر از سرشاخه‌های اصلی شرکت هرمی یونیک فاینانس در شهرستان زرند خبر داد و گفت: با بررسی‌های فنی به عمل آمده از حامل‌های الکترونیکی متهمان مشخص شد که میزان تراکنش مالی حساب‌های متهمان در این شرکت هرمی بالغ بر ۷۷۴ هزار و ۸۸۸ دلار بوده است.
هفت نفر از اعضای شرکت هرمی یونیک فاینانس در زرند شناسایی و دستگیر شدنددادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند در گفتگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی اظهار داشت: هشت نفر از سرشاخه‌های اصلی یک شرکت هرمی در شهرستان زرند شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان علاوه بر عضویت در شرکت هرمی مذکور اقدام به عضوگیری و تشکیل زنجیره انسانی در شهر‌های مختلفی از جمله اهواز، کرمان، تهران، زرند و رفسنجان نموده بودند.

دادستان زرند اعلام کرد: این افراد طی مدت کوتاهی بالغ بر ۲۴ هزار و ۳۳۹ دلار کسب درآمد نامشروع داشته‌اند.

دادستان زرند در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی منسجم و پایش‌های مستمر صورت گرفته در فضای مجازی و انجام تحقیقات اولیه در خصوص لیدر‌ها و فعالین شرکت هرمی در استان کرمان و شهرستان زرند از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان، رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

این مقام قضائی عنوان کرد: در این رابطه هشت نفر تحت پیگرد قضایی قرار گرفته‌اند.
 

برچسب ها: دادستان زرند

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *