باهنر از سوی مجلس مامور تشکیل جلسات مقدماتی برنامه ششم توسعه شد

11:30 - 18 خرداد 1394
کد خبر: ۵۳۵۷۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان: عبدالرضا مصری در تشریح تصمیمات اتخاذ شده در اولین جلسه هیئت رئیسه جدید مجلس گفت: باهنر مامور تشکیل جلسات مقدماتی برنامه ششم توسعه شده و ابوترابی‌فرد نیز مسئول هماهنگی‌ مجلس با سایر دستگاه‌ها در خصوص برنامه‌ریزی درخصوص اقتصاد مقاومتی شد.
دستغیب مسئول کمیته سفرهای خارجی مجلس شد/ ماموریت باهنر برای تشکیل جلسات مقدماتی برنامه ششم توسعهعبدالرضا مصری عضو هیئت رئیسه جدید مجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی میزان، با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در جلسه امروز هیئت رئیسه مجلس اظهار کرد: در نخستین جلسه هیئت رئیسه جدید مجلس، باهنر مامور تشکیل جلسات مقدماتی برنامه ششم توسعه شد.


وی افزود: همچنین در این جلسه مقرر شد ابوترابی‌فرد هماهنگی‌های لازم برای اقدامات انجام شده درخصوص اقتصاد مقاومتی را با سایر دستگاه‌ها انجام دهد.


مصری تصریح کرد: در جلسه  امروز هیئت رئیسه مجلس، ضمن مشخص شدن جایگاه و وظایف دبیران جلسه، بنده به عنوان سخنگوی هیئت رئیسه انتخاب شدم.


نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، تاکیدکرد: با رای اعضای هیئت رئیسه مجلس، دستغیب به عنوان مسئول کمیته سفرهای خارجی انتخاب شد.


سخنگوی جدید هیئت رئیسه مجلس با اشاره به تعامل و همکاری مستمر مجلس با اصحاب رسانه، تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی در جلسات هفتگی خود میزبان حدود 150 خبرنگار است که این استقبال از همکاری با  اصحاب رسانه در هیچ نهاد و دستگاهی وجود ندارد.


مصری در بیان معیار اعضاء برای برگزیدن توافقی  وی به عنوان سخنگوی هیئت رئیسه بدون برگزاری انتخابات، اظهار کرد: با توجه به اینکه بنده سابقه سخنگوی هیئت رئیسه مجلس را داشتم، حسن ظن دوستان در هیئت رئیسه موجب شد تا بار دیگر به سمت سخنگوی هیئت رئیسه انتخاب شوم  ضمن اینکه فضای دوستانه جلسه هیئت رئیسه به نحوی بود که پس از حصول توافق در مورد این رای، فرد دیگری برای این سمت کاندیدا نشد. 



برچسب ها: هیئت مجلس سخنگو

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *