آغاز دوباره نشست‌های "صبح ناشر" با ناشر دائرةالمعارف مصور امام خمینی(ره)

13:49 - 16 خرداد 1394
کد خبر: ۵۳۲۳۹
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: بیست و یکمین نشست "صبح ناشر" با حضور حامد کفاش مدیر انتشارات سایان از سوی مرکز رسانه‌ای شیرازه بعد از برگزاری نمایشگاه تهران، برگزار خواهد شد.

به گزارش ، بیست‌ویکمین نشست از سلسله نشست‌های «صبح ناشر»، صبح یک‌شنبه 17 خرداد با حضور حامد کفاش، مدیر انتشارات سایان برگزار می‌شود.

انتشارات سایان با تاسیس در سال 1390، چاپ و انتشار دایرة المعارف‌های مصوّر را از جمله اهداف خود قرار داده است. سایان در همین راستا تاکنون چهار کتاب «دایرة‌المعارف مصور تاریخ یهودیت و صهیونیسم»، «دایرة المعارف مصور فلسطین»، «دایرة المعارف مصور تاریخ جنگ ایران و عراق» و «دایره‌المعارف مصور تاریخ زندگی امام خمینی(ره)» را منتشر کرده است. این کتاب‌ها با استفاده از تصاویر قابل استناد سعی دارند مخاطب را در فضای متن قرار داده و با تصویر سازی ذهنی با خود همراه کنند.

آخرین کتاب در دست انتشار سایان نیز کتابی با موضوع زندگی رهبر معظم انقلاب است که مراحل فنی و هماهنگی‌های نهایی آن با دفتر رهبر معظم انقلاب در حال انجام است.

بیست‌ویکمین نشست «صبح ناشر»، ساعت 9 صبح یک‌شنبه 17 خرداد در محل مرکز رسانه‌ای شیرازه واقع در تقاطع خیابان‌های سمیه و شهید نجات‌اللهی، ساختمان شماره 241(مجامع)، طبقه سوم، مرکز رسانه‌ای شیرازه برگزار می‌شود.

حضور عموم علاقه‌مندان در این نشست آزاد است.


برچسب ها: ناشر صبح

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *