"یوسفعلی میرشکاک" به "شبکه افق" می رود

13:23 - 09 خرداد 1394
کد خبر: ۵۲۳۰۴
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: "فیروزه" این هفته شبکه افق، به زندگی "یوسفعلی میرشکاک" از جمله شاعران برتر انقلاب اسلامی می پردازد.
به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون ، "فیروزه" این هفته شبکه افق، به زندگی "یوسفعلی میرشکاک" از جمله شاعران برتر انقلاب اسلامی می پردازد.

به گزارش ،  "یوسفعلی میرشکاک" در سال 1338 در شوش متولد شد ولی شاعری را از سال 58 آغاز کرد و در طول 30 سال اخیر در زمینه ‌های گوناگونی فعال بوده؛ سرودن شعر و نگارش نقدهای ادبی و همچنین نوشته‌ های طنز و مقالات سیاسی و مذهبی و عرفانی حیطه کاری او را تشکیل می دهند.

از جمله آثار او می توان به "ستیز با خویشتن و جهان"، "جای دندان پلنگ"، "از زبان یک یاغی"، "فرامرز نامه"، "زخم بی ‌بهبود"، "دیپلمات‌ نامه"، "پوریای ولی"، "نامه ‌ای به رئیس جمهور آینده"، "توسعه و اباحه"، "سنت؛ مدرنیته؛ هویت"، "تکنیک قارعه" و "القارعه" اشاره کرد.

"فیروزه" که عنوان مجموعه ای به تهیه کنندگی و کارگردان حسن حبیب زاده است سعی دارد طی قسمت‌های مختلف، معرفی صحیح و مجملی از شاعران انقلاب داشته باشد که در این قسمت ما را با زندگی و فعالیتهای یوسفعلی میرشکاک، بیشتر آشنا می کند.

بینندگان شبکه افق می توانند "فیروزه" را ساعت 17 روز شنبه نهم خرداد تماشا کنند و قرار است تکرار این برنامه نیز ساعت 22 همان شب و ساعت 8 و 12 روز بعد پخش شود.
 
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *