یک شرکت هرمی معروف در کرمانشاه متلاشی شد/ کسب درآمد حدود دو میلیارد ریالی از سوی متهم ردیف اول/ برگزاری جلسات معرفی در کافی شاپ‌ها و پارک‌ها

8:15 - 18 خرداد 1398
کد خبر: ۵۲۲۵۴۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه از متلاشی شدن شرکت هرمی موسوم به تلفیق مینا و خاتم هوشمند خبر داد و گفت: شرکت مذکور از ابتدای سال ۹۷ فعالیت خود را در سطح استان آغاز کرده و تاکنون بیش از پنج هزار نفر در آن عضو شده و به امر بازاریابی غیرمجاز مشغول هستند.

شرکت هرمی موسوم به تلفیق مینا و خاتم هوشمند متلاشی شد/ کسب در آمد حدود دو میلیارد ریالی توسط متهم ردیف اول/ جلسات معرفی در کافی شاپ‌ها و پارک‌ها صورت می‌گرفتمحمدحسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی از متلاشی شدن شرکت هرمی موسوم به تلفیق مینا و خاتم هوشمند خبر داد.

وی در رابطه با جزئیان این خبر گفت: شرکت تلفیق مینا و خاتم هوشمند که چارت آن در قالب عضوگیری و توسعه زنجیره انسانی تعریف شده و مشابه شرکت‌های هرمی معروف به گلدکوییست بود، اقدام به تشکیل زیرمجموعه‌های چند سطحی برای فروش و کسب سود می‌کرد که توسط ضابطان شناسایی و نهایتاً فعالیت این شرکت غیرقانونی تشخیص  و سپس متلاشی گردید.

این مقام قضایی افزود: برنامه فعالیتی این شرکت شامل مرحله‌ای بوده که در آن فرد بازاریاب دارای چهار بازو در طرفین ، دو بازو در جایگاه اصلی و دو بازو در جایگاه ویژه بود  که هر کدام از این جایگاه‌ها ویژگی و پورسانت خاص داشتند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه ادامه داد: بر پایه گزارش ضابطان، برابر تحقیقات صورت گرفته شرکت مذکور از ابتدای سال ۹۷ فعالیت خود را در سطح استان آغاز کرده و تاکنون بیش از پنج هزار نفر در آن عضو شده و به امر بازاریابی غیرمجاز مشغول هستند.

وی ادامه داد: شرکت فوق الذکر دفتر خاصی در استان ندارد و تمام فعالیت خود آن اعم از بازاریابی و فروش در منزل شخصی اعضا و جلسات معرفی در کافی شاپ‌ها و پارک‌ها صورت می‌پذیرد.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: فعالیت این شرکت در استان کرمانشاه توسط شخصی به هویت مشخص آغاز شده به طوری که تا آبان ماه ۹۷ موفق شده است حداقل تعداد سه هزار نفر را به عنوان زیر مجموعه خود جذب و حدود یک میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال به عنوان پورسانت از شرکت مذکور کسب درآمد کند.

صادقی در پایان از بازداشت شش متهم این پرونده خبر داد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *