افزایش ساعت کار خط یک مترو تهران همزمان با آغاز نمایشگاه بین‌المللی قرآن

16:06 - 21 ارديبهشت 1398
کد خبر: ۵۱۶۷۴۰
دسته بندی: جامعه ، عمومی
ساعات کار ایستگاه‌های خط یک متروی تهران به منظور تسهیل در رفت و آمد بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن کریم، افزایش یافت.

به گزارش گروه جامعه ، فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو با اعلام این خبر افزود: از امروز شنبه ۲۱ اردیبهشت تا پایان زمان برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ساعت مسافرگیری در خط یک متروی تهران افزایش دارد.

نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با بیان اینکه ساعات کار متروی تهران در شرایط عادی تا ۲۲:۳۰ است تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده مقرر گردید تا یک ساعت به خدمات‌دهی این وسیله حمل و نقل عمومی درون شهری در ایام برپایی بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان اضافه شود تا بازدیدکنندگان بتوانند با خاطری آسوده از این وسیله ایمن و پاک برای دسترسی به نمایشگاه استفاده کنند.

وی افزود: فاصله حرکت قطار‌ها در خط یک متروی تهران ازساعت ۲۲:۳۰ تا ۲۳:۳۰، نیز طبق زمانبندی قبلی در نظر گرفته شده است و بازدیدکنندگان می‌توانند ساعت ۲۳:۳۰ از آخرین قطار‌هایی که از ایستگاه مصلی امام خمینی (ره) عبور می‌کنند به مبادی اولیه خود بازگردند.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، معنای زندگی» از ۲۱ اردیبهشت تا چهارم خرداد ۹۸ در مصلی امام خمینی (ره) برپاست.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *