حضور در صحنه و به موقع پلیس در بحث سکه و ارز/پلیس جزء اولین گروه‌هایی بود که در کنار سیل زدگان حاضر شد

8:43 - 08 ارديبهشت 1398
کد خبر: ۵۱۳۲۲۱
فرمانده نیروی انتظامی گفت: هدف از برگزاری همایش دو روزه فرماندهان و مدیران ناجا بررسی آخرین وضعیت کشور، اقدامات صورت گرفته در سال گذشته و تبیین اولویت‌های مأموریتی ناجا است. نیروی انتظامی در موضوعات مختلف از حضور به موقع در بحث سکه و ارز، کمک به سیل زدگان و قرارگاه نوروزی خوش درخشید.

به گزارش گروه جامعه سردار حسین اشتری اظهار داشت:هدف از برگزاری این همایش دو روزه بررسی آخرین وضعیت کشور و اقدامات صورت گرفته در سال گذشته و تبیین اولویت‌های ماموریتی ناجا است.

اشتری به اقدامات ناجا در سال گذشته پرداخت و گفت: در بحث ارز و سکه و موضوعات اقتصادی به حمدالله به لطف الهی و آگاهی مردم عزیز و هوشیاری همکاران بنده توانستیم در صحنه حاضر شده و مدیریت کنیم.

وی افزود: با همکاری خوب مردم شاهد هیچ گونه تجمع در موضوعاتی پیش آمده که موجب اتفاقات بزرگ شود نشدیم و با مدیریت خوب توانستیم این صحنه را مدیریت کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی به اقدامات مأموران ناجا در بحث اربعین حسینی پرداخت و گفت: با امنیت و انضباط بیش از دو میلیون زائر به عتبات عالیات رفته و بازگشتند.

اشتری گفت: دهه مبارک فجر نیز با توجه به فراخوان‌های صورت گرفته به خوبی برگزار شد و ۲۲ بهمن نیز در امنیت و نظم کامل برپا شد.

وی به اقدامات ناجا در روز‌های پایانی سال پرداخت و گفت:در چهارشنبه آخر سال نیز با کاهش انفجارات و خسارات مواجه بودیم که دلایل مختلفی دارد که دلیل اصلی آن حضور به موقع و با برنامه ماموران پلیس بوده است.

اشتری گفت: از ۲۵ اسفند قرارگاه نوروزی با آماده‌باش کامل ماموران ناجا برگزار شد که تا ۱۷ فروردین حضور فعال داشتند؛ موضوعات ترافیکی و مدیریت راه‌ها از جمله مواردی بود که مأموران پلیس به آن پرداختند که شاهد کاهش ۳۰ درصدی تصادفات و جانباختگان جاده بودیم در صورتی که در نیمه اول تعطیلات تا ۵ فروردین ۱۴ درصد سفر‌ها افزایش یافت.

وی در ادامه به بارش باران و نزولات آسمانی و سیل در استان‌های گلستان لرستان و خوزستان اشاره کرد و گفت: همکاران بنده به دلیل آمادگی در طرح نوروزی جزو اولین گروه‌هایی بودند که در صحنه حضور یافته و سیل زدگان را نجات دادند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *