بازدید جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا از بیمارستان امام سجاد (ع) همزمان با هفته سلامت/فراهم شدن عرصه‌های تحول در حوزه امکانات بیمارستانی تا پایان سال

15:03 - 03 ارديبهشت 1398
کد خبر: ۵۱۲۲۰۵
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا به تجهیزات پزشکی روز تاکید و عنوان کرد: تا پایان سال خدمات شایسته‌ای در حوزه بهداشت و درمان به کارکنان و بازنشستگان ناجا و نیز خانواده‌های آن‌ها ارائه می‌شود.

به گزارش گروه جامعه همزمان با هفته سلامت، سردار "محسن فتحی زاده" در حاشیه بازدید از بیمارستان امام سجاد (ع)، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: آگاهی و آشنایی با روند درمان بیمارانی که در این بیمارستان بستری هستند از جمله اهداف دیدار امروز است.

وی ادامه داد: بحمدلله در رابطه با تجهیزات بیمارستانی برای رفاه حال بیماران تاکنون اقدامات خوب و گام‌های رو به جلو برداشته شده است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا تصریح کرد: این بیمارستان به دلیل عملیاتی بودن از نظر امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای ما از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، بنابراین باید تجهیزات این بیمارستان و رسیدگی و خدمات دهی ویژه به کارکنان در شرایط مطلوب انجام گیرد.

سردار فتحی زاده بر خدمات دهی و رسیدگی به کارکنان ناجا تأکید کرد و گفت: امسال با همکاری معاونت بهداد ناجا گام‌های موثر و متحولی در عرصه بهداشت و درمان برداشته شده که خوشبختانه منابع مالی خوبی در این رابطه برای رسیدن به اهداف و طرح‌ها در نظرگرفته شده و در اختیار ما قرار خواهد گرفت.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا بر مجهز کردن مراکز درمانی و بیمارستان‌های نیروی انتظامی به تجهیزات پزشکی روز تاکید و عنوان کرد: درصدد هستیم براساس بودجه‌های خوبی که به تصویب رسیده تا پایان سال خدمات شایسته‌ای در حوزه بهداشت و درمان به کارکنان و بازنشستگان ناجا و نیز خانواده‌های آن‌ها ارائه شود.

اتت‌های پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *