برای جایگاه سربازان ارزش و احترام بسیار قائلم/لزوم بهره مندی از ظرفیت بی بدیل سربازان/ اعزام ۳۰ هزار نیروی کمکی پلیس به مناطق سیل زده

11:35 - 28 فروردين 1398
کد خبر: ۵۱۰۷۵۰
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه برای جایگاه سربازان عزیز ارزش و احترام بسیار قائلم بر لزوم بهره مندی از ظرفیت جوانان سرباز تأکید کرد و گفت: همواره از پیشنهادات، طرح و ایده‌های این عزیزان استقبال می‌کنم.

به گزارش گروه جامعه سردار حسین اشتری در حاشیه یازدهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع)، جشنواره جوان سرباز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هرساله همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع)، جشنواره جوان سرباز به میزبانی یکی از نیرو‌های مسلح برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال میزبانی جشنواره جوان سرباز با نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است و هم اکنون این جشنواره در ستاد فرماندهی ناجا در حال برگزاری می‌باشد.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به ایثارگری و دلاورمردی‌های رزمندگان جوان در دوران دفاع مقدس، یادآور شد: یاد و خاطره همه رزمندگان دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را که برای امنیت کشور جانفشانی کردند، گرامی می‌داریم.

سردار اشتری با اشاره به جایگاه سربازان در تأمین و توسعه امنیت و آرامش کشور، یادآور شد: امروز شاهدیم که سربازان نیرو‌های مسلح کشور در بهترین دوران زندگی خود یعنی دوران جوانی برای امنیت کشور و آرامش مردم تلاش می‌کنند.

این مقام ارشد انتظامی با گرامی داشت یاد و خاطره سربازان شهید، بیان کرد: امروز علاوه بر این که از سربازان برتر و برگزیده در این جشنواره تجلیل می‌شود، از چند خانواده شهید سرباز نیز تقدیر خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد: ما باید بدانیم جوانان سرباز سرمایه عظیم کشور هستند و به وجود این سرمایه عظیم افتخار می‌کنیم و در تلاشیم از ظرفیت و استعداد این عزیزان به خوبی بهره ببریم و جایگاه آنان را اجر نهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اقدامات نیروی انتظامی در سیل اخیر، عنوان کرد: نیروی انتظامی از دقایق اولیه وقوع سیل در برخی از استان‌های کشور، در خدمت مردم بوده و اطلاع رسانی خوبی نیز انجام داد.

وی با اشاره به آماده باش نوروزی نیرو‌های پلیس، یادآور شد: با توجه به این آمادگی، نیرو‌های پلیس به عنوان اولین گروه، اقدامات امدادرسانی به مردم آسیب دیده از سیل را انجام دادند و علاوه بر این امنیت مناطق سیل زده به همت نیرو‌های پلیس تأمین شد.

سردار اشتری تأکید کرد: از تمام ظرفیت و توان مان برای امدادرسانی به سیل زدگان بهره بردیم و بیش از ۳۰ هزار نیروی کمکی به سه استان درگیر سیل، چون گلستان، خوزستان و لرستان اعزام کردیم.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور در پاسخ به سوالی درباره میزان تعامل فرمانده ناجا با سربازان وظیفه، تأکید کرد: بنده برای جایگاه سربازان ارزش و احترام بسیاری قائلم و همواره سعی می‌کنم از ظرفیت سربازان بهره ببریم بنابراین همواره پذیرای پیشنهادات، انتقادات، ایده و طرح‌های این عزیزان هستم.

فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا جوانان بیشترین قربانیان در تصادفات درون وبرون شهری هستند، عنوان کرد: مطمئنا کسانی که مقررات راهنمایی ورانندگی را رعایت کنند کمتر آسیب می‌بینند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *