سامانه سجام یکی از بهترین انواع نظارت‌های غیرمتمركز است

19:06 - 21 فروردين 1398
کد خبر: ۵۰۸۸۸۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرکل پیشگیری‌های مردمی و مشارکت‌های مردمی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با اشاره به اینکه سامانه سجام یکی از بهترین انواع نظارت‌های غیر متمرکز است از ثبت نام قریب به ۷۰ هزار تن در این سامانه خبر داد.
سامانه سجام یکی از بهترین انواع نظارت‌های غیر متمرکز است/ استفاده از ظرفیت‌های مردمی و کاهش فساد در سامانه سجامبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی میزان، نشست خبری مدیرکل پیشگیری‌های مردمی و مشارکت‌های مدنی معاونت اجتماعی قوه قضاییه بعد از ظهر امروز در ساختمان این معاونت برگزار شد.

سید علی اصغر رفاهی گفت: در سامانه سجام این امکان را برای مردم و سازمان‌های مردم نهاد فراهم کردیم که بتوانند به بهترین شکل در مدیریت اجتماعی جامعه خود مشارکت داشته باشند.
وی افزود: این سامانه یک ابزار قدرتمند و کارآمدی برای انجام همه اموری است که با ستاد مردمی پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه عنوان کرد: هدف از راه اندازی این سامانه استفاده از تمامی ظرفیت‌های مردمی است تا شهروندان بتوانند با دستگاه قضایی برای پیشگیری از وقوع جرائم و آسیب‌های اجتماعی و کاهش ورودی پرونده‌ها همکاری کنند.

مدیرکل پیشگیری‌های مردمی و مشارکت‌های مردمی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه اظهار داشت: سامانه سجام یکی از بهترین انواع نظارت‌های غیر متمرکز است و امر به معروف و نهی از منکر از طریق فضای مجازی و الکترونیکی محسوب می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *