۲۷ اردیبهشت؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره پژوهش‌های شهری

16:03 - 20 فروردين 1398
کد خبر: ۵۰۸۴۵۵
دسته بندی: جامعه ، عمومی
آخرین فرصت برای ارسال آثار شرکت در جشنواره و همچنین شرکت در بخش نمایشگاهی یازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری (جایزه تهران) ۲۷ اردیبهشت سال جاری است.

به گزارش گروه جامعه ، میثم بصیرت سرپرست این مرکز با بیان اینکه ۴ گروه هدف به این دوره افزوده شده است، گفت: مدیران حامی پژوهش، سازمان‌های پیشروی پژوهش، طرح دانش آموزی (استعداد‌های درخشان) و بخش ویژه پرسش دانش آموزی که از سوی شهردار تهران مطرح می‌شود، از جمله این گروه‌ها هستند.

بصیرت با تاکید بر افزایش گروه‌های مخاطب دوره یازدهم گفت: سال‌های گذشته تمرکز جشنواره بر روی پژوهشگران برتر بود، ولی امسال بخش دانش آموزی و مدیران حامی پژوهش و سازمان‌های پیشرو نیز افزوده شده است.

بصیرت مبنای انتخاب پژوهشگر برتر را ارزیابی کیفیت علمی آثار ارسالی دانست و افزود: این ارزیابی در کمیته‌های مستقل و تخصصی مربوط به هر بخش انجام و برترین‌ها معرفی می‌شود.

وی درباره بخش مدیران حامی پژوهش و سازمان‌های پیشرو گفت: کیفیت ارائه یافته‌های پژوهشی در بخش نمایشگاهی جشنواره، کیفیت و کمیت آثار ارسالی برای جشنواره، ارزیابی تلاش‌های پژوهشی چند سال اخیر در راستای حل مسائل شهری از جمله شاخص‌هایی است که برای معرفی برگزیده‌ها در این بخش ارزیابی می‌شود.

سرپرست مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران از راه اندازی بخش ویژه «پرسش دانش آموزی» در دوره یازدهم خبر داد و گفت: بر اساس این طرح در روز برگزاری جشنواره سوالی از طرف شهردار تهران مطرح می‌شود که دانش آموزان تمامی مقاطع امکان پاسخ گویی به آن را دارند و برگزیده‌ها در هفته پژوهش - آذر ۹۸- معرفی و از آن‌ها قدردانی می‌شوند.

بصیرت همچنین از همکاری نزدیک دوره یازدهم جشنواره با وزارت آموزش و پرورش خبر داد و گفت: بر همین اساس به زودی تفاهم نامه‌ای با مرکز ملی پرورش استعداد‌های درخشان دانش پژوهان جوان امضاء می‌شود.

به گفته‌ی وی آخرین فرصت برای ارسال آثار شرکت در جشنواره و همچنین شرکت در بخش نمایشگاهی یازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری (جایزه تهران) ۲۷ اردیبهشت سال جاری است. یازدهمین جشنواره ۲۹ خرداد ۹۸ در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *