رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اولویت اول ما صعود از گروه خود در آسیا است/ می‌دانیم چه اتفاقاتی در تیم پیکان افتاده است

13:43 - 20 فروردين 1398
کد خبر: ۵۰۸۳۷۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مجید حاجی‌رسولی‌ها سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در حال حاضر در لیگ قهرمانان آسیا اولویت اول ما صعود از گروه است و برای این کار تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، درباره دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن ایران و الوصل امارات در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا که با برتری ۳ بر یک شاگردان منصوریان به پایان رسید، اظهار داشت: بازی خوبی شاهد بودیم و با توجه به اینکه تیم‌های حضار در مسیر ما در آسیا  قدرتمند هستند و هزینه زیادی می‌کنند، موفق شدیم یکی از پس از دیگری آنها را شکست دهیم و همین موضوع باعث شده بازیکنان روحیه خوبی بگیرند.

وی افزود: برنامه ما این است که بازی به بازی پیش برویم و هر دیدار برای ما حکم فینال را دارد. در حال حاضر در لیگ قهرمانان آسیا اولویت اول ما صعود از گروه است و برای این کار تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران درباره اینکه به نظر می‌رسد بازیکنان این تیم آسیا را جدی‌تر از لیگ برتر دنبال می‌کنند تصریح کرد: تنها تفاوت آن در بین‌المللی بودن بازی است که انگیزه بازیکنان را تا حد زیادی بالا می‌برد. با آمدن منصوریان شرایط تیم بهتر شده و روز به روز در حال بهتر شدن هستیم. ما در بازی با سپیدرود هم می‌توانستیم برنده باشیم، اما با اشتباه داور بازی مساوی شد.

حاجی‌رسولی‌ها در مورد بازی بعدی ذوبی‌ها با تیم پیکان خاطرنشان کرد: از شرایط پیکان اطلاع داریم و می‌دانیم چه اتفاقاتی در این تیم رخ داده است. با این حال ما کاری به تیم‌های دیگر نداریم و سعی می‌کنیم در هر بازی بهترین نتیجه را کسب کنیم. بازی‌ها سنگین و فاصله آن‌ها کم است و با این شرایط باید برنامه‌ریزی داشته باشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *