تشریح راهبردهای فرماندهی مرزبانی ناجا در سال جدید / قدردانی سردار "رضایی" از تلاش های مرزبانان در امداد رسانی به سیل زدگان

11:49 - 18 فروردين 1398
کد خبر: ۵۰۷۵۷۳
فرمانده مرزبانی ناجا با بیان راهبردهای این فرماندهی در سال جدید، از تلاش های مرزبانان استان خوزستان در امداد رسانی به سیل زدگان قدردانی کرد.

به گزارش گروه جامعه سردار قاسم رضايي در جلسه مدیریت بحران مرزبانی استان خوزستان ، اظهار داشت: داشتن روحيه بسیجی، انقلابي و جهادي از مولفه های مهم در پیشبرد اهداف والای سازمانی است.

وی افزود: تفکر بسيجي داشتن؛ يعني خود را نديدن و فداي اهداف الهي کردن، که اين روحيه در ميان فرماندهان و مرزبانان غیور استان خوزستان وجود دارد.

فرمانده مرزبانی ناجا در ادامه با اشاره به وقوع سيلاب در برخی استان های کشور گفت: اين اتفاق یک پدیده طبیعی است که در استان رخ داده و این موضوع نباید خللی در اجرای مأموریت‌ مرزبانان در حراست از مرزهای جنوب غربی کشور ایجاد کند.

سردار رضایی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: ما مسئوليت مرزباني از مرزهای کشور را داريم و وظيفه ذاتي ما مراقبت از مرز، مبارزه با قاچاق، جلوگیری از ترددهای غیر مجاز و مبارزه با گروهک های تروریستی است.

وی با اشاره به رویکرد مرزبانی ناجا در سال جدید، خاطرنشان کرد: رويکرد مرزبانی در مراقبت از مرزها، رویکرد نظامي و دفاعي است و تفکر، ابزار، تاکتيک، مديريت و پشتيباني بايد متناسب با اين رويکرد باشد و راهبردها و منشور مرزبانی نیز بر همین اساس طرح ریزی و برآورد شود.

فرمانده مرزباني ناجا در بخشي ديگر از سخنان خود، نکات لازم در خصوص حراست از مرزهاي کشور، مبارزه با قاچاق کالا و خروج سرمايه هاي ملي و مديريت صحيح در پيشبرد اهداف انقلاب را تشريح کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *