تمجید ویژه اسپالتی از ایکاردی و مقایسه او با مسی و رونالدو

19:37 - 13 فروردين 1398
کد خبر: ۵۰۶۶۴۴
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
سرمربی تیم فوتبال اینتر می‌گوید ایکاردی با رفتار حرفه‌ای خود به ترکیب نراتزوری بازگشته است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، لوچانو اسپالتی در آستانه دیدار فردا شب (چهارشنبه) تیم تحت‌هدایتش مقابل جنوا در هفته سی‌ام سری A ایتالیا گفت: هر بازی برای ما مهم است. فاصله تیم‌ها در جدول خیلی به هم نزدیک است، از این‌رو باید نتایج لازم را کسب کنیم. تیم خوب خوب تمرین کرده و باید بگویم ایکاردی هم به ترکیب تیم فراخوانده شده است.

ایکاردی پس از گرفته شدن بازوبند کاپیتانی اینتر از وی در تاریخ ۱۳ فوریه (۲۴ بهمن) تاکنون در هیچ یک از بازی‌های اینتر به میدان نرفته است و پس از اینکه اخیراً به تمرین نراتزوری بازگشت، در آستانه انجام اولین بازی‌اش برای اینتر پس از دو ماه است.

سرمربی اینتر در این باره اظهار داشت: ما نشستی تأثیرگذار با تلاش جوزپه ماروتا (مدیر اجرایی باشگاه اینتر) داشتیم که در نهایت منجر به این شد که مائورو در جایگاه کمک به تیم قرار بگیرد. برای ما، ایکاردی ارزشمندتر از مسی و رونالدو است.

وی ادامه داد: ایکاردی قادر است زمانی که در زمین حضور پیدا می‌کند تیم را به جلو سوق دهد. فشاری هم از بیرون برای بازگرداندن او به ترکیب تیم نبود، بلکه مائورو در چند جلسه تمرینی اخیر بدون اینکه پیامی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کند، موفق شد جایگاهش در ترکیب تیم را پس بگیرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *