حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به حلب/پدافند هوایی سوریه اهداف متخاصم را منهدم کرد

11:02 - 08 فروردين 1398
کد خبر: ۵۰۵۷۶۳
رسانه‌های سوریه شب گذشته از حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهر حلب خبر دادند که پدافند هوایی سوریه اقدام به دفع این حملات کرده است.

حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به حلب/مقابله پدافند هوایی سوریه با موشک‌های متجاوزبه گزارش گروه بین‌الملل ، شب گذشته تلویزیون دولتی سوریه از وقوع انفجار در اطراف فرودگاه حلب خبر داد.

خبرگزاری سانا گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی منطقه «شیخ النجار» در ریف شمال شرقی حلب را هدف حمله قرار داده‌اند.

بر اساس این گزارش پدافند هوایی سوریه اقدام به مقابله با این حملات کرده و تعدادی از موشک‌های شلیک شده را رهگیری و منهدم کرده است.

سانا نوشت: حوالی ساعت ۱۱ چهارشنبه شب سامانه پدافند هوایی سوریه اقدام به مقابله با حمله هوایی اسرائیل به منطقه صنعتی شیخ نجار کرده و تعدادی از اهداف متخاصم را رهگیری و منهدم کرده است.

بر اساس گزارش رسانه‌های سوریه این حمله رژیم صهیونیستی تنها خسارات مادی محدودی در پی داشته است.

در همین حال شبکه الاخباریه نیز گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مناطق اطراف فرودگاه حلب را هدف قرار داده‌اند که در پی این حمله چندین انفجار رخ داده است.

بر اساس گزارش رسانه‌های سوریه در پی این حمله هوایی برق حلب قطع شده است.

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از یک مقام ارشد ارتش سوریه گزارش داد که سامانه پدافند هوایی این کشور حدود ۷۰ درصد از موشک‌های شلیک شده را رهگیری و منهدم کرده است.

این مقام ارشد ارتش سوریه به اسپوتنیک گفته که حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی چند منطقه نظامی در اطراف فرودگاه حلب، منطقه صنعتی شیخ نجار و ۲ منطقه «النقارین» و «جبرین» در شرق حلب را هدف قرار داده است.

این حمله در حالی صورت گرفت که شب گذشته شورای امنیت سازمان ملل درباره بلندی‌های جولان تشکیل جلسه اضطراری داده و در این نشست ۱۴ عضو شورای امنیت تصمیم رئیس جمهور آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن حاکمیت رژیم صهیونیستی بر بلندی‌های جولان را محکوم کردند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *