رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اجرای پایلوت طرح "نماد" طی سال ۹۷ در استان همدان

2:00 - 12 فروردين 1398
کد خبر: ۵۰۴۰۱۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان از اجرای پایلوت طرح "نماد" (نظام مراقبت دانش آموزی) طی سال ۹۷ در این استان خبر داد.

عید ۰۹/ اجرای پایلوت طرح سعید گلستانی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، از اجرای پایلوت طرح "نماد" (نظام مراقبت دانش آموزی) طی سال ۹۷ در این استان خبر داد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان گفت: این طرح با همکاری آموزش و پرورش و سایر نهاد‌های مرتبط به صورت پایلوت در شهر همدان و شهرستان بهار برای همه مراکز آموزشی عملیاتی شده است.

گلستانی ادامه داد: در طرح "نماد" برای شناخت آسیب‌های دانش آموزان اطلاعات همه آنان (اخلاقی، علمی، توانایی و ضعف) در یک سامانه بارگذاری و در مرحله بعد کلاس‌های اختصاصی برای آن‌ها برگزار می‌شود که امید است این طرح علمی تا پایان برنامه ششم در کل کشور عملیاتی شود.وی گفت: طرح نماد طرح سنگینی است که لازمه آن آموزش والدین، مدیران و معلمان و دانش آموزان است که اگر عملیاتی شود در انتخاب افراد شایسته برای پست‌های اجرایی در آینده این طرح بهترین راهکار خواهد بود.

گلستانی افزود: تمام اطلاعات علمی دانش آموزان از دوران ابتدایی تا دبیرستان در این سامانه بارگذاری می‌شود و در اختیار اشخاصی که لازم است قرار می‌گیرد تا دانش آموزان در حوزه‌های مختلف انتخاب شوند.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان خاطر نشان کرد: لازم است نقاط ضعف این طرح برطرف شود تا در سراسر کشور اجرایی گردد چرا که نیاز به بودجه زیادی دارد و زیرساخت‌های آن نیز باید در مدارس مهیا شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *