احتمال دارد یک اردوی مشترک با جمهوری آذربایجان داشته باشیم/ تیم متحد و همدلی هستیم

12:23 - 14 اسفند 1397
کد خبر: ۴۹۹۹۱۹
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
امید رشید سرمربی تیم بوکس جوانان کشورمان گفت: ما یک تیم متحد هستیم و برای موفقیت بوکسور‌های جوان کشورمان تلاش می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، تیم بوکس جوانان ایران این روز‌ها در سکوت و دور از حواشی در حال سپری کردن اردوی آمادگی است و کادر فنی این تیم متشکل از امید رشید، جاسم دلاوری، مسعود شیبانی و ولی‌الله صالح‌نیا عملکرد بوکسور‌های جوان کشورمان را زیر نظر دارند.

امید رشید سرمربی تیم بوکس جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار میزان، در خصوص برگزاری رقابت‌های درون اردویی این تیم اظهار داشت: ۱۰ مسابقه انتخابی درون اردویی را برگزار کردیم و تعداد اردونشینان را از ۲۵ به ۱۸ نفر کاهش دادیم. قرار است فردا (چهارشنبه) در رقابت‌های کمربند قهرمانی که در رودهن برگزار می‌شود هم حضور داشته باشیم تا بوکسور‌های خود را محک بزنیم.

وی افزود: اردوی تیم بوکس جوانان تا ۲۳ اسفند ادامه خواهد داشت و به احتمال فراوان یک روز پیش از پایان اردو یک انتخابی درون اردویی دیگر برگزار خواهیم کرد.

سرمربی تیم بوکس جوانان در پاسخ به این سوال که آیا اردوی تدارکاتی بین‌المللی برای این تیم در نظر دارد، تصریح کرد: رایزنی‌هایی از طریق برخی دوستانم با کشور جمهوری آذربایجان انجام دادیم و احتمال دارد ۱۲ فروردین برای برپایی یک اردوی مشترک عازم باکو شویم. اگر می‌خواهیم در رقابت‌های قهرمانی آسیا موفق باشیم، باید اردو‌های مشترک و تورنمنت‌های تدارکاتی خوبی برگزار کنیم.

رشید در خصوص کادر فنی تیم بوکس جوانان خاطرنشان کرد: یک بزرگتر به اسم، ولی‌الله صالح‌نیا در کنار تیم ما است و جاسم دلاوری و مسعود شیبانی هم به عنوان مربی با تمام وجود کار می‌کنند و ما یک تیم متحد داریم و برای موفقیت بوکسور‌های جوان کشورمان تلاش می‌کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *