دلیلی ندارد به اظهارنظرهای مسئولان سپاهان پاسخ بدهیم/ بازیکنان تراکتورسازی تحت فشار روانی برای قهرمانی نیستند

14:22 - 11 اسفند 1397
کد خبر: ۴۹۸۸۵۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: برای همه تیم‌ها از جمله سپاهان احترام قائلیم و دلیلی ندارد به اظهارنظرهای مسئولان این باشگاه پاسخ بدهیم.

دلیلی ندارد به اظهانظرهای مسئولان سپاهان پاسخ بدهیم/ایوب بهتاج در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی ،درباره برد این تیم مقابل سپاهان و اینکه چرا تراکتورسازی به عنوان یک مدعی قهرمانی در نتایج خود فراز و نشیب زیادی دارد و مثلا استقلال و سپاهان را می‌برد اما جلوی تیمی مانند سایپا مساوی می‌کند و ...اظهار داشت: هر بازی شرایط خاص خود را دارد و یک روز شرایط یک تیم مناسب نیست و روز دیگر شرایط متفاوتی دارد اما ما برای اینکه به روند خوبی که در پیش گرفته‌ایم ادامه دهیم باید سعی کنیم این فراز و نشیب‌ها در نتایج را به حداقل برسانیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در پاسخ به این پرسش که آیا فکر نمی‌کند دلیل این فراز و نشیب‌های نتایج تیم این است که اعضای تیم بویژه پس از کسب برد دربازی‌های بزرگ مثل استقلال تحت فشار برای کسب عنوان قهرمانی لیگ هم قرار می‌گیرند، تاکید کرد: ما برای قهرمانی هدف‌گذاری بازی به بازی را در نظر گرفته‌ایم و از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مسیری که پیش روی ماهست عقب نمی‌نشینیم. مطمئن باشید بازیکنان ما چه از جانب باشگاه و چه هواداران برای کسب عنوان قهرمانی لیگ تحت فشار روانی نیستند. جا دارد از هواداران‌مان تشکر ویژه‌ای داشته باشیم که در هربازی و هرشرایطی از تیم خود حمایت می‌کنند. همانطور که گفتم آنها تیم را برای کسب عنوان قهرمانی تحت فشار نگذاشته‌اند.

وی در مورد اظهار نظر مدیرعامل باشگاه سپاهان مبنی بر اینکه گل اول تراکتورسازی که از روی یک ضربه ایستگاهی به ثمر رسید اصلا خطا نبود یا اینکه خود ساسان انصاری بعد از بازی به رختکن سپاهان آمده و گفته باید اخراج می‌شد، خاطرنشان کرد: ما که چنین اظهارنظری از انصاری مبنی بر اینکه باید اخراج می‌شد نشنیدیم ضمن اینکه برای همه تیم‌ها از جمله سپاهان احترام قائل هستیم و دلیلی ندارد به اظهارنظرهای مسئولان این باشگاه پاسخ بدهیم. در حال حاضر تمام تمرکز ما روی بازی بعدی با ماشین‌سازی است. به موارد حاشیه‌ای نمی‌پردازیم‌ و پاسخی به این مسائل نمی‌دهیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در مورد تکلیف لی‌اروین هم گفت: اروین به ایران بازگشته و کنار تیم تمرین می‌کند و کادر فنی‌ تیم هم هفته آینده نظرش را در مورد وضعیت این بازیکن اعلام خواهد کرد.

وی در مورد اینکه با توجه به در پیش بودن مسابقات مقدماتی المپیک و اینکه  وضعیت همکاری شما با تیم امید چگونه خواهد بود، عنوان کرد: بحث ملی برای ما بسیار مهم است. درست است که ما در مقطع حساسی قرار داریم اما آرزوی قلبی‌ما موفقیت تیم امید است و همه باید برای رسیدن به این هدف تلاش کنیم تا این طلسم شکسته شود. ما هم هر کمکی که بتوانیم انجام می‌دهیم و با کادرفنی این تیم تعامل خواهیم داشت.

بهتاج درباره بازی این تیم مقابل ماشین‌سازی در هفته بیست و یکم لیگ‌برتر و اینکه در نیم‌فصل اول حواشی زیادی درمورد این بازی و بویژه مالکیت مشترک دو باشگاه مطرح شد و در صورت پیروزی احتمالی شما در این دیدار شاید باز هم این موارد مطرح شود، تصریح کرد: ما در راستای راهی که در پیش گرفته‌ایم همه تلاش خود را می‌کنیم تا برنده دربی تبریز باشیم البته فراموش نکنید ماشین‌سازی هم نشان‌داده که تیم خوبی است.  فعلا در مورد مسئله‌ای که شما مطرح کردید چیزی مطرح نشده و ما نمی‌توانیم پاسخی به موضوعی که مطرح نشده بدهیم. هیچ مشکلی وجود ندارد و یک فوتبال خوب را از سوی دو تیم در دربی تبریز شاهد خواهیم بود اما اگر بازهم مانند نیم فصل اول چنین مسائلی را مطرح کنند جواب لازم را داریم.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *