حضرت فاطمه (س) الگوی همیشگی زنان جامعه ماست

12:07 - 07 اسفند 1397
کد خبر: ۴۹۷۷۲۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس دیوان عدالت اداری با اشاره به فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و ولادت امام خمینی (ره) و همچنین روز زن، این روز را از ایام بسیار پر برکت دانست و به ذکر احادیث و روایاتی درباره فضایل حضرت صدیقه کبری پرداخت.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دیوان عدالت اداری، حجت الاسلام و المسلمین محمد کاظم بهرامی، رئیس دیوان عدالت اداری در نطق پیش از دستور هیات عمومی با اشاره به فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و ولادت امام خمینی (ره) و همچنین روز زن، این روز را از ایام بسیار پر برکت دانست و به ذکر احادیث و روایاتی درباره فضایل حضرت صدیقه کبری پرداخت.

رئیس دیوان عدالت اداری گفت: حضرت فاطمه (س) الگوی همیشگی زنان و جامعه ماست و آحاد زنان جامعه باید همه تلاش خود را برای الگوبرداری از این شخصیت برگزیده اسلام، بلکه شخصیت برگزیده جهان به کار گیرند.

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی تقارن ولادت امام خمینی (ره) با میلاد اسوه زنان عالم حضرت فاطمه (س) را معنی دار دانست و گفت: حضرت امام خمینی (ره) به حق ادامه دهنده راه پیامبر (ص) و اهل بیت علیهم السلام ایشان بود.

رئیس دیوان عدالت اداری با تبریک روز زن و روز مادر به همه زنان مسلمان، خواهان تاسی زنان در تجلیات خانوادگی و اجتماعی به دخت گرامی پیامبر اسلام (ص) شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *