با حمایت هواداران‌مان استقلال را در تبریز شکست می‌دهیم/ جنگ روانی برای فوتبال لازم نیست

14:12 - 24 بهمن 1397
کد خبر: ۴۹۳۸۱۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
ایوب بهتاج مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: ان‌شاءالله روز جمعه با حمایت هواداران‌مان استقلال را در تبریز شکست خواهیم داد.

ایوب بهتاج در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، درباره وضعیت تیم تراکتورسازی در آستانه دیدار مقابل استقلال، اظهار داشت: شرایط تیم از همه جهت‌ها عالی است و ان‌شاءالله روز جمعه هم یکی از بهترین بازی‌های‎مان را مقابل استقلال انجام خواهیم داد.

وی با اشاره به دیدار پیش‌روی تراکتورسازی مقابل استقلال، خاطرنشان کرد: استقلال یک تیم قَدَر است، اما ما هم می‌رویم که یک بازی محکم را مقابل این تیم ارائه کنیم، نتیجه‌ای که دل‎مان می‌خواهد را به دست بیاوریم و سه امتیاز را بگیریم. ما صد درصد برای بردن به زمین می‌‎رویم و با حمایت هواداران، لطف خدا و تلاش بازیکنان استقلال را شکست خواهیم داد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در مورد بیانیه‌های دو باشگاه پیش از دیدار روز جمعه، گفت: ما اصلاً برای بازی استقلال بیانیه نداده بودیم و فقط به بحث داوری‌ها اشاره کردیم. بعد از بازی با نساجی منتظر ماندیم، کارشناسان نظر دادند و بعد بیانیه صادر کردیم. بعد همه قواعد بازی و قانون را رعایت کرده و اعتراض‌مان را دادیم که این حق مسلم یک باشگاه است. 

بهتاج ادامه داد: ما در بیانیه‌مان به هیچ باشگاه و بازی‌ای اشاره نکرده بودیم و اصلاً این جریانات نبود. مردم آذربایجان همیشه میهمان‌نوار بودند و هیچ مشکلی برای تیم‌های رقیب در تبریز ایجاد نشده است. تیم‌های میهمان همیشه در تبریز راحت بازی می‎کنند و هر چقدر هم که بازی حساس باشد، مردم به عشق حمایت از تیم‌شان به ورزشگاه می‎آیند، نه تخریب تیم دیگر. 

وی تصریح کرد: در دیدار روز جمعه تراکتورسازی – استقلال باز هم میهمان‌نوازی مردم آذربایجان نشان داده خواهد شد و همه متوجه می‎شوند این نگرانی‌‎ها بی‌جهت است. به هر حال بحث ما داوری بوده و اینکه یک باشگاه دیگر نظر سلیقه‌ای در این خصوص بدهد، من خبر ندارم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در واکنش به این مسئله که بیانیه‌های صادر شده پیش از بازی، حساسیت دیدار را بالا برده است»، یادآور شد: جنگ روانی برای فوتبال لازم نیست. فوتبال در مستطیل سبز اتفاق می‎افتد که ما تلاش می‎کنیم یک بازی خوب، سالم و پاک را ارائه بدهیم و در پایان به امید خدا سه امتیاز را بگیریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *