توهین کی‌روش به خبرنگار میزان در نشست خبری پس از بازی با ژاپن

11:18 - 09 بهمن 1397
کد خبر: ۴۸۹۵۵۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل ژاپن در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا به خبرنگار خبرگزاری میزان توهین کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته (دوشنبه) در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف تیم ملی ژاپن رفت که این بازی با شکست ۳ بر صفر و حذف شاگردان کی‌روش از جام هفدهم به پایان رسید.

حواشی این بازی که خیلی هم کم نبود، در نهایت به کنفرانس خبری پس از بازی هم رسید. جایی که کی‌روش با خبرنگار میزان رفتار غیرحرفه‌ای انجام داد. سوال دوم نشست خبری کی‌روش را خبرنگار اعزامی میزان از سرمربی تیم ملی پرسید مبنی بر این که «نقش شما در این شکست چیست؟ فکر می‌کنم شما هم باید از مردم بابت این نتیجه عذرخواهی کنید.»

کی‌روش در حالی که قصد ترک نشست را داشت با نظر مدیا آفیسر مجبور به پاسخگویی به این سوال شد. کی‌روش در این مورد توضیحاتی داد، نشد و حتی با حالت توهین آمیزی الفاظی به خبرنگار میزان نسبت داد و با دست به او اشاره کرد، اما در نهایت حاضر به عذرخواهی از مردم ایران بابت نتیجه بازی با ژاپن نشد.

پس از پایان نشست خبری، خبرنگار میزان مشغول جمع آوری وسایل خود برای ترک سالن بود که در این میان کی‌روش صبر کرد تا از نزدیک دوباره با این خبرنگار صحبت کند. سرمربی تیم ملی در این بین به خبرنگار میزان گفت: تو باید از مردم ایران عذرخواهی کنی! و در این هشت سال گذشته کجا بودی؟ خبرنگار میزان هم در این مورد به کی‌روش گفت: کنار تیم ملی.

این اولین بار نیست که از سوی کی‌روش و دستیارانش به مردم یا افرادی از کشورمان توهین صورت می‌گیرد. در این میان سوالی به وجود می‌آید که آیا اصلا چنین موضوعی نیاز به این همه جنجال دارد؟

امیدواریم فدراسیون فوتبال در این مورد اقدامات لازم را انجام دهد تا شأن اصحاب رسانه حفظ شده و دیگر شاهد چنین اقداماتی نباشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *